5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lansedo

Mail App: Afzender niet zichtbaar maken

Wie kan mij helpen?

Is er een mogelijkheid de afzender (“van”) in Mail en/of Outlook onzichtbaar te maken?
    Ik moet namelijk een filmpje maken over Mail en niet iedereen hoeft mijn contacten te zien:p

Bedankt!

Bijdrager
    TRML

Maak dan even een nieuw gebruikers account aan op je Mac met een nieuw eMail adres van b.v. gmail en klaar ben je:cool:

Moderator
    Strifer

voor zover ik weet kan dat niet. waarom maak je niet gewoon een nep account aan speciaal voor het filmpje? dan kan je zelf een ‘passende’ naam uitzoeken voor dat veld.

Bijdrager
    Thoomas

Het kan wel:
    Ga naar Mail > Voorkeuren > Accounts
    Klik nu je mail-account aan, en ga naar Accuntinformatie. Vul nu bij het veld e-mailadres, achter het al bestaande e-mailadres met een komma een nep e-mailadres in. Dus bijvoorbeeld: “[email protected], [email protected]” (en dan zonder aanhalingstekens). Ook is het handig om het veld Volledige naam even tijdelijk aan te passen naar een neppe naam. Sluit nu het venster en klik op bewaar.

Als je nu een nieuw mailtje start, kan je onder het “Onderwerp”-veld de optie kiezen om je mail vanaf het neppe e-mailadres te versturen.

Bijdrager
    lansedo

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Het is gelukt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.