5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

[Mail] afbeeldingen TUSSEN tekst

goed, ik was laatst een heel verhaal aan het typen was over een leuke dag met een vriendin van mij en zette daarachter een fotootje bij dat ik met mijn gsm had gemaakt, gewoon een jpegje. dat zette ik ter illustartie neer (lekker drag en drop (attachment dus)) en ik ging vrolijk verder met het tikken van mijn lange mail……. wat wil nu.. de persoon krijgt een email binnen en alle tekst NA het plaatje is weg! Als ik het bij mezelf probeer is alles goed, en zie ik het plaatje gewoon staan….

ra ra ra hoe zit dit of was het gewoon een mail programma dat een plaatje tussen teksten niet trok?

Bijdrager
    bruno

En een tweede poging?
    Het kan ook bij die ander zijn gebeurd tijdens het binnenhalen, CC hem naar je eigen b.v. hotmail, gewoon om dingen uit te sluiten. Succes.

BTW Naar PC wil hij de plaatjes er wel tussenuithalen en alleen onder atachments neerzetten.
    Is Drag en Drop windows friendly? Het vinkje (Send Windows Friendly Atachment) dat je wel krijgt te zien als je op de atach knop drukt.?

Bijdrager
    imar

Ik las dat Mail soms raar doet met attachments. In dat geval mkoet je attachments conprimeren. Artikel staat hier.

Bijdrager
    MennoV

Artikel staat hier.

Dank je wel, dat was interessant om te lezen.

Moderator
    Strifer

ik heb het bij het hersturen weer, bij mezelf niet. windows compatible bestanden, het was gewoon jpeg die iedereen kan zien.

maja.. een cctje is wel een andige oplossing:)

(ik kwam erachter doordat ik zeg maar een reactie kreeg die nogal mild was en eigenlijk niet ging over the MAIN happening in het mailtje……)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.