5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    elppas

mail: account opnieuw geinstalleerd, maar "geen" verzonden items

Ik had allemaal dubbele mails in mijn inbox van MailApp op mijn iMac staan, soms tot wel 4x…
    Omdat ze online slechts 1 keer voorkwamen heb ik mijn account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Nu heb ik netjes mijn inbox op orde, maar mijn verzonden mails bevatte alleen 2 mails uit 2008 en verder helemaal leeg.
    Mijn verzonden mails zijn online allemaal zichtbaar

Hoe krijg ik die netjes terug?

alvast bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    iMad

Probeer eens via Menu Postbus en dan Bouw opnieuw op.

Bijdrager
    mtooster

Kijk ook even of je mailaccount op de iMac dezelfde map voor de verzonden items aanhoud als de webmail.

Vaak gaat Mac Mail bijvoorbeeld uit van de map ‘sent’ terwijl de webmail ‘sent items’ gebruikt.
    Als het goed is staat je juiste map dan in de mappenljst, link in het mailvenster.

Je kunt het aanpassen door die map te selecteren, dan via menu ‘Postbus -> gebruik deze map voor…. -> verstuurd’

Bijdrager
    stronza

Hoi ik heb hier ook last van. Ik kon geen mail meer ophalen (na versturen groot bestand), dat lukt inmiddels weer maar mijn verstuurde mails kan ik nergens vinden… instellingen staan volgens mij allemaal goed..appleservice kon mij niet helpen…:(

Bijdrager
    elppas
    mtooster op 29 maart 2011

Kijk ook even of je mailaccount op de iMac dezelfde map voor de verzonden items aanhoud als de webmail.

Vaak gaat Mac Mail bijvoorbeeld uit van de map \’sent\’ terwijl de webmail \’sent items\’ gebruikt.

Als het goed is staat je juiste map dan in de mappenljst, link in het mailvenster.

Je kunt het aanpassen door die map te selecteren, dan via menu \’Postbus -> gebruik deze map voor…. -> verstuurd\’

Bedankt!

Dat was idd het probleem

Vriendelijk bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.