7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

mail: Account kiezen nav aan wie de mail verstuurd wordt.

Hallo!

Hoe krijg ik het volgende voor elkaar?

Ik wil dat als ik een mail stuur naar een bepaald persoon dat die mail dan automatisch vanuit een bepaalde account wordt verstuurd!

Dus zodra ik het veld “aan” heb ingevuld moet “van” veranderen in een bepaalde account gekoppeld aan wie ik heb ingevuld bij aan.

Ik zag dat dat niet mogelijk is bij de regels van mail. Is er een bepaalde plugin voor? of workaround?

Bedankt!

Bijdrager
    sidartha

Dat is volgens mij niet mogelijk, tenminste nooit kunnen ontdekken. Ik selecteer altijd de account voor de mail verstuurd wordt.

Bijdrager
    Vin

ja ik probeer die account ook altijd te selecteren maar ik merk dat ik dat vaak vergeet als ik hard aan t werk ben….

jammer dat dat niet kan! Zou het niet mogelijk zijn met een apple script oid?

Bijdrager
    Pieterr

Misschien heb je iets aan de tip van Alaan:
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1916657#1916657

Bijdrager
    Vin

nope sorry. Toch bedankt voor je reactie.

Ik zou graag het omgedraaide willen.
    Als je een mail stuur naar [email protected] dan moet die verstuurd worden van account: test1
    Dat moet dus automatisch gebeuren zonder dat ik zelf instel vanaf welk email adres ie de mail verstuurd.

Bijdrager
    sidartha

Als je meerdere accounts hebt komt dat rolmenuutje automatisch te voorschijn. Waar Graphsic , en ik ook, zich aan stoort is dat je het “van” adres altijd moet selecteren, ofwel door eerst de account te selecteren ofwel via het rolmenuutje.
    Dus het zou mooi zijnj als je mailadressen kon “koppelen” aan een account zodat je de keuze niet meer hoeft te maken.

Bijdrager
    Vin
    ”sidartha”

Als je meerdere accounts hebt komt dat rolmenuutje automatisch te voorschijn. Waar Graphsic , en ik ook, zich aan stoort is dat je het “van” adres altijd moet selecteren, ofwel door eerst de account te selecteren ofwel via het rolmenuutje.
    Dus het zou mooi zijnj als je mailadressen kon “koppelen” aan een account zodat je de keuze niet meer hoeft te maken.

ja precies! dat bedoel ik!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.