11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Masto

Mail accepteert wachtwoord niet (Ziggo)

Ik heb rondgezocht op het forum, maar tot nu toe de oplossing niet gevonden.

Ik krijg bij Mail nu steeds de boodschap dat ‘pop-server ziggo.nl’ mijn wachtwoord niet accepteert. Ik kan wel verzenden maar niet ontvangen. Dit probleem speelde een paar weken geleden terug ook, maar hield toen spontaan op.

Ik kan het wachtwoord invullen zovaak ik wil, het gaat niet werken. Via webmail van Ziggo kan ik overigens gewoon bij mijn mail, dus mijn wachtwoord klopt nog.

Mijn vrouw heeft overigens met haar mail van Ziggo exact hetzelfde.

Iemand een oplossing?
    (het kan zijn dat ik niet direct reageer wanneer je een reactie post; ik krijg immers geen notificatie-mailtje :? )

Bijdrager
    Maced.2

de server zal wel weer plat liggen …neem ik aan:(

het zal toch niet ::P

sinds maandag 29 december 11.04 uur
    Door een storing is er vertraging ontstaan bij het versturen en ontvangen van e-mail berichten via zowel de Ziggo webmail als het e-mail programma op uw pc.
    We verwachten dat deze storing in de loop van de middag is opgelost.
    Onze excuses voor het ongemak
    [/u]

kijk even hier voor jou postcode : http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/

Bijdrager
    Masto

Dank je wel, had er even niet aan gedacht om op de storing-site te kijken… Aardig rijtje zo bij Ziggo trouwens :o

Bijdrager
    Maced.2
    ”Masto”

Dank je wel, had er even niet aan gedacht om op de storing-site te kijken… Aardig rijtje zo bij Ziggo trouwens :o

wat je zegt….ik ben er helemaal klaar mee met dat ZIGGO [prutsers]
    Ga volgende maand naar XMS dat is me toch een goed gevoel zeg :lol: :lol: :lol:

Bijdrager
    1984

Dat wachtwoord is anders wel een terug kerend probleem bij “Mail”

Bijdrager
    Masto
    ”1984″

Dat wachtwoord is anders wel een terug kerend probleem bij “Mail”

En veelvuldig ook zo te zien. Wat ik al zei, ik heb gezocht maar niet gevonden, dacht dat het echt een ziggo-probleem was, heb met ‘ziggo’ en ‘mail’ als trefwoorden gezocht. Kom ik dus niet uit bij die onderwerpen… Leermomentje voor de volgende keer, dank je

Bijdrager
    Hengheng

Zowel met een Alice als een Het Net abonnement hetzelfde probleem, ligt dus niet alleen aan Ziggo.
    Waarschijnlijk toch iets met Mail.

Bijdrager
    Tigertail

Gisteren had ik een soortgelijk probleem .
    Ik heb het opgelost door achter de gebruikersnaam (in mail ) @ziggo.nl te zetten.
    Het wachtwoord werdt toen wel geaccepteerd , maar bij het ophalen moest het wachtwoord elke keer weer ingevoerd worden.
    Toen heb ik de mail wachtwoord uit de sleutelhanger gewist en opnieuw ingevoerd in Mail.
    Daarna geen problemen meer gehad.

Bijdrager
    Masto

Yes! 1e stap lijkt te werken. Dank je, ik blijf alert..

Bijdrager
    Masto
    ”Tigertail”

Toen heb ik de mail wachtwoord uit de sleutelhanger gewist

Eeehhh, stomme vraag: hoe doe ik dat? :oops:

Bijdrager
    Masto
    ”Masto”
    ”Tigertail”

Toen heb ik de mail wachtwoord uit de sleutelhanger gewist

Eeehhh, stomme vraag: hoe doe ik dat? :oops:

Lamaar, al gevonden…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.