3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    patrick68

mail aan groep probleempje

Hallo,

Ik heb een in adresboek een mailgroep aangemaakt met de naam “mailinglist post”. Als ik in mail deze groep invoeg in Aan en de mail verstuur dan krijg ik bij aan deze ontvangers te zien: “[email protected], [email protected]” en niet de groepsnaam. Ik vrees ook dat de provider Zeelandnet deze mail ontvangt terwijl deze niet in de groep voorkomt.

Wat gaat er mis? Ik werk met Tiger 10.4.11 en Mail 2.1.3

Met vriendelijke groet,

Patrick

Bijdrager
    Stendec

Hey,

Wat er mis gaat is duidelijk. Mail beschouwd ‘mailinglist post’ als twee afzonderlijke contactpersonen, namelijk ‘mailinglist’ <[email protected]> en ‘post’ <[email protected]>.

Ik vraag mij af hoe jij een mailgroep invoegt, want dit lukt mij niet met Mail 4. Een andere manier om iedereen uit een groep een bericht te sturen en dit probleem te voorkomen is de volgende. Selecteer de groep en vervolgens alle mensen in die groep met Command+A. Voeg dan alle contactpersonen tegelijk toe aan je bericht.

Ik hoop dat dit helpt.

Edwin

Bijdrager
    patrick68

Hallo Edwin,

Bedankt voor je antwoord. Het probleem is nu opgelost. Ik heb de mailgroep nu zo genoemd 01_mailgroep en nu wordt de naam van de groep niet meer opgesplitst in twee of drie niet bestaande mailadressen.

Groeten,

Patrick

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.