8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

Mail

In andere (windows) prog. voor email kun je ergens aangeven een reactie te willen krijgen als verzonden mail geopend wordt door de geadresseerde.
    Je krijgt dan een melding dat het bestand gelezen is….

Kan dat ook in Mail en zo ja……hoe????

Bijdrager
    Sad

Nee dat kan niet.

(Da’s een Outlook uitvinding volgens mij en thank god wordt het nergens anders ondersteund!)

Bijdrager
    JeePee

Dat is toch vooral bij interne email? Bijvoorbeeld binnen bedrijven en instellingen? Las laatst iets op het forum over het terugkrijgen van een email, maar meen dat dit te maken had met goedkeuring door de ontvanger. Zou Entourage zo’n functie hebben? Of Thunderbird?

Bijdrager
    Oupro

Er is voor Mail een plugin beschikbaar genaamd Mailpriority waarmee je ontvangstbevestigingen kunt ontvangen.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14967

Werkt bij mij in ieder geval niet op alle e-mailadressen. Bij mensen met een pop-account krijg ik wel een leesbevestiging, maar bij mensen met een hotmail-account krijg ik die niet.

Bijdrager
    Sad
    ”Visualfreak01″

Er is voor Mail een plugin beschikbaar genaamd Mailpriority waarmee je ontvangstbevestigingen kunt ontvangen.

Maar als de geadresseerde dit niet ondersteunt, krijg je niets.

Bijdrager
    OMT-fan

heb het gedownload, maar kan alleen priority vinden. Waar moet ik het activeren??

Bijdrager
    Marc

Mail/voorkeuren/Mailpriority/receipts …

Bijdrager
    Gijs

Of start een nieuwe mailtje (je hoeft niks in te vullen) en kies onder weergave ‘Pas knoppenbalk aan’. Sleep dan de knop ‘receipts’ naar de knoppenbalk van Mail. Daarna staat er bij elk nieuw mailtje dat je aanmaakt een knop waarmee je dat eenvoudig kunt aan- en uitzetten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.