6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jconen

Waar bewaart Mail de berichten in de bibliotheek?

Ik heb 10.7 Lion op mijn mac. Waar staat alle mail berichten (verzonden, inkomend etc) op mijn computer? In mijn thuismap staat geen map ‘bibliotheek’ namelijk, vroeger wel dacht ik….

Bijdrager
    Yggdrasil

Je kunt de bibliotheek tevoorschijn halen door dit in je Terminal te plakken gevolgd door een enter:

<br />
    chflags nohidden ~/Library/<br />

Tevens raad ik je aan je topic titel aan te passen. De titel ‘mail’ is een beetje nietszeggend. Je vindt de map die jij zoekt terug op de volgende locatie:

<br />
    User > Bibliotheek > Mail<br />

Bijdrager
    Hansi2124

Topictitel aangepast.
    Tevens vraag ik mij af wat je dan met die gevonden berichten gaat doen als je die hebt gevonden…..

Bijdrager
    jconen

Heel omslachtig, maar ik heb op mijn back up harddisk met time machine van het werk een verzonden mail die ik nu na wil lezen…

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Niiiiiickk op 14 augustus 2012

Je kunt de bibliotheek tevoorschijn halen door dit in je Terminal te plakken gevolgd door een enter:

Of je kunt naar de Finder gaan, dan op het menu Ga klikken en de ?-toets ingedrukt houden.

Bijdrager
    Yggdrasil

Da’s waar. Die optie vermeld ik meestal eerst. Maar toen bedacht ik mij: één keer die Terminal actie uitvoeren en vindt altijd je bibliotheek terug. Dat bespaart je toch weer wat muiskliks.:lol:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.