7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    zoete appel

magister op de mac

hallo, docenten en macgebruikers. Als je lesgeeft, gebruik maakt van een mac, opschool moet werken met magister (wat erg fijn programma is) dan help me!!!
    Ik kan Magister thuis niet inzien omdat het explorer vraagt, en een recente versie. die worden voor de mac toch niet meer gemaakt??? Met firefox en safari werkt het zeker niet.

Wie herkent dit en/of heeft een oplossing??

groet, zoete appel :mrgreen:

Bijdrager
    mama

Ha mede-docent! Fijn he, een Mac? Helaas is de enige mogelijkheid om thuis Magister te gebruiken Bootcamp installeren en doen of je Mac een PC is. Wat wél helpt is via je systeembeheerder op school doorgeven aan de makers van Magister dat je echt dolgraag een Mac-versie wilt. Want als we dat allemaal doen, komt ‘ie er ongetwijfeld.
    Docenten van Nederland, verenigt u!

Bijdrager
    Donnie Darko

Uw boodschap is overgegekomen:wink:

Mocht je problemen hebben, neem dan contact op met de makers van het product.
    Deze kunnen je vast wel verder helpen.

[email protected]

Bijdrager
    appie12
    ”zoete

hallo, docenten en macgebruikers. Als je lesgeeft, gebruik maakt van een mac, opschool moet werken met magister (wat erg fijn programma is) dan help me!!!
    Ik kan Magister thuis niet inzien omdat het explorer vraagt, en een recente versie. die worden voor de mac toch niet meer gemaakt??? Met firefox en safari werkt het zeker niet.

Wie herkent dit en/of heeft een oplossing??

groet, zoete appel :mrgreen:

Op welke school werk je, in welke plaats?

(de docenten bij mij op school werken er ook mee)

Bijdrager
    JWB

Ik werk met magister en de webversie ervan op de Mac. Het eerste overigens via Remote Desktop en een verbinding via een Cisco-client. Ik moet zeggen dat de webversie beter werkt via Firefox dan Safari. Dus e.e.a. hangt af van de mogelijkheden die jullie systeembeheer bieden.

Bijdrager
    zoete appel

Ik werk op het Dominicus college in Nijmegen….ik zal eens vragen via onze systeem beheerder. Dat is een topvent en een van de weinigen die niet zo anti-mac doet. Hij is zeker bereid me te helpen, anders ga ik wel direct naar de magistermakers….
    mijn dank is groot…..

:apple:

Bijdrager
    AdriaanB

ook ik (als leerling) stoor me aan magister dat het alleen op windows kan…
    verder is het systeem op zich heel goed!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.