1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    MacKevin11

MagicMouse met vertraging op de MacBook Pro

Hey allemaal,

Ik kan mijn probleem lastig met woorden beschrijven. Het komt er op neer dat wanneer de muis even 2 seconden stil ligt en daarna bewogen wordt, hij (de cursor) eventjes niet reageert. Het lijkt een soort energiebesparings-modus van de MagicMouse, die geactiveerd wordt als de muis niet gebruikt wordt, maar voor mijn gevoel gebeurd dit veel te snel (2 seconden!?).

Het probleem doet zich ook op andere locaties voor, zowel als ik verbonden ben via 5GHz, 2,4GHz of WiFi op mijn laptop uitgeschakeld is en ook als er verder geen ander bluetooth apparaat zich met de MacBook Pro heeft verbonden (dus wanneer het draadloze toetsenbord uit staat).
    HandOff staat wel aan synchroniseert met mijn iPhone en iPad. Ik heb mijn draadloze muis echter al een half jaar niet gebruikt, dus wanneer het probleem is ontstaan weet ik niet.

Het opnieuw koppelen van de MagicMouse via ‘muis voorkeuren’ of via ‘bluetooth’ in systeemvoorkeuren heeft geen effect gehad. Het uit en aanzetten van de muis ook niet. Ook een andere ondergrond lost het probleem niet op. De muis heeft nog 79% batterijlading.

Helaas heb ik geen andere Mac óf MagicMouse tot mijn beschikking om te proberen.

Een filmpje ter verduidelijking: klik!

Heeft iemand nog ideeën?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.