7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan Bijlsma

Magic trackpad wil niet pairen met Mac mini (2009 model)

Hallo OMT’ers,

Ik heb onlangs een Magic trackpad aangeschaft voor bij de mac mini op mijn werk. Thuis werk ik op mijn MacBook Pro, en als je eenmaal gewend bent aan Multi touch gestures mis je toch wel wat op een desktop.

Nu heb ik het volgende: Als ik de magic trackpad probeer te pairen met mijn mac mini, kan deze hem niet vinden (mac mini model 2009 met 4Gb geheugen, en OS X Lion).

Als ik het test op mijn MacBook Pro (13″ 2010 model, draait OS X Lion), kan ik direct verbinden met de magic trackpad. Op de Mac Mini lukt dit dus NIET.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Bijdrager
    Chorro

‘m proberen seksuele voorlichting te geven? :innocent:

Hou er rekening mee dat een tobo, trackpad of muis maar met 1 computer tegelijk kan verbinden. Zorg dus dat je zeker weet dat hij niet verbonden is met de MBP, want dan kan de Mini er niets mee. Hij moet echt losgekoppeld zijn van de MBP.

Bijdrager
    Johan Bijlsma

Ik heb de magic trackpad al gerest (powerknop ingedrukt houden totdat ledje begint te knipperen). Als het goed is de magic trackpad dan weer zichtbaar met bluetooth

Bijdrager
    Johan Bijlsma

Maar het werkt nu nog steeds niet: ik weet dat de trackpad het doet (kon wel verbinden met MBP), maar Mac mini ziet hem echt niet.

Als ik het Google of op zoek in de discussions.apple.com vind ik voornamelijk advies van voor de update naar Lion. Wordt dan verwezen naar de magic trackpad update, die nodig was toen de trackpad net uit was.

Iemand een idee?

Bijdrager
    Johan Bijlsma

Ik ben nog steeds op zoek naar een manier om de Magic Trackpad te koppelen aan de Mac Mini.

Ik begrijp echt helmaal niets van, dat hij het wel doet op mijn MackBook Pro en niet op de Mac Mini.

Iemand nog een oplossing, of het zelfde probleem

Bijdrager
    joris123

Heb zelfde probleem. Via Ebay Magic Trackpad gekocht. Via Bluetooth gepaard, maar ik kan alleen de dubbelklik uitvoeren. De rest doet helemaal niets. Alles geprobeerd. Keyboard gaat ook via Bluetooth. Kan dat het zijn????

Bijdrager
    joris123

Heb ook draadloze muis (via wireless USB), kan hier het conflict dan in zitten?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.