16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Godfried Carbo

Magic Trackpad niet zichtbaar in systeemvoorkeuren

Zojuist een magic trackpad proberen te installeren. Nieuwe update gedaan, schijfbevoegdheden gedraaid, maar ik krijg de trackpad niet te zien in mijn systeemvoorkeuren. Kan wel koppelen via Bluetooth maar dan werkt niet alles. Zie in mijn systeemprofiel dat de trackpadsysteem software wel op mijn systeem staat, maar met toevoeging zichtbaar:nee. Weet iemand hoe ik die software zichtbaar krijg in mijn systeemvoorkeuren?

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je je Mac al herstart?

Bijdrager
    Godfried Carbo

Ja, dat heb ook gedaan. Nog een suggestie?

Bijdrager
    R-Flow

De update is goed geïnstalleerd? Anders effe handmatig opnieuw downloaden van apple.com/support en installeren.

Bijdrager
    Godfried Carbo

Sorry mensen, maar ook die stappen zijn al gezet. Vreemd hè?

Bijdrager
    R-Flow

Magic Trackpad volledig verwijderen uit de Bluetooth voorkeuren in System Preferences, Herstarten en opnieuw pairen.

Bijdrager
    Godfried Carbo

Voor de duidelijkheid, het pairen gaat wel, maar dan werkt de trackpad niet naar behoren. Ik mis de sturingssoftware in de systeemvoorkeuren. Heb overigens de suggestie gevolgd, maar dit leverde opnieuw niet het gewenste resultaat op, helaas.

Bijdrager
    Godfried Carbo

Als ik trackpadsoftware via spotlight probeer te openen krijg ik de melding:
    “U kunt het voorkeurenpaneel ‘Trackpad’ niet openen, omdat het momenteel niet beschikbaar is.
    Om dit voorkeurenpaneel te zien, moet u mogelijk een apparaat op uw computer aansluiten.”

Kortom: ik weet het echt niet meer.

Bijdrager
    Brimme

Misschien een stomme vraag maar je draait wel snow leopard?

Bijdrager
    Godfried Carbo

ja hoor.

Bijdrager
    Brimme

heel erg vreemd dan! misschien even permissies herstellen?

Bijdrager
    Hansi2124

Heeft de TS al gedaan, zie eerste bericht.

Bijdrager
    tvdb314

Ik zit met hetzelfde. Heb de update handmatig geinstalleerd en nu heb ik wel de optie trackpad onder systeemvoorkeuren maar als ik er op klik dan zegt hij geen trackpad gevonden terwijl de trackpad wel gepaird is, dit heb ik handmatig gedaan voor de update. De trackpad werkt nu wel maar ik kan niet klikken en niet de voorkeuren instellen.

Bijdrager
    tvdb314

Ok, gevonden. Voor de update stond dat ik hem handmatig moest pairen maar ik heb die pairing verwijderd en nu vindt hij hem wel via system->trackpad.

Maar gaat niet vlekkelos op iMac met nieuwste os x 10.6.4:(

Bijdrager
    Rick93

Ik zat met het zelfde probleem. In het voorkeurspaneel was ‘Trackpad’ niet zichtbaar.

De oplossing:
    – Ga naar: http://support.apple.com/kb/DL1066?viewlocale=nl_NL
    – Download dit
    – Kijk bij systeemvoorkeuren, klik op ‘Trackpad’ en je kunt alles instellen m.b.t. je trackpad

Bijdrager
    R-Flow

@Rick93
    Volgende keer eerst even de thread lezen. Die stappen heeft de OP al genomen.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.