10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Bento

Magic Trackpad met draad

Waarom bestaat er geen bedraad magic trackpad. Dat ding vreet batterijen en een kabeltje aan de trackpad zou mij niet in de weg zitten.

Bijdrager
    crazywarning

Wellicht Mobee Magic Bar een optie? Die wordt geladen middels usb maar tussentijds gewoon te gebruiken.

http://www.appelhoes.nl/Webwinkel-Product-6541804/Mobee-Magic-Bar-Battery-Pack.html?gclid=COS6h9rEoLwCFUNd3god0hsAsA

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik heb er wel eens over zitten te denken om te proberen een USB-adapter voor de Magic Mouse in elkaar te knutselen, om van die batterijen af te zijn; dat zou voor een trackpad makkelijker te doen moeten zijn omdat de kabel niet in de weg zal zitten. Ik heb niet zoveel verstand van elektronica, maar ik vermoed dat je niet veel meer nodig zou hebben dan een USB-snoer met een weerstand om de 5 volt van de USB naar beneden te halen naar de 3 volt die de trackpad nodig heeft; het voornaamste probleem zal zijn om het spul zo in elkaar te zetten dat het goed tegen de contacten voor de batterijen aanzit. Hoop ik:)

Bijdrager
    SunKeeper

Zoals te zien aan de batterijen zit de plus helemaal achteraan in het batterijvak en de min is het hele apparaat. (i.i.g. het frame aan de bovenkant)

Als je met een adapter dezelfde spanning kan afgeven als de batterijen zou het in theorie moeten lukken. Ik heb zelf niet genoeg praktijkkennis van elektronica om zeker te weten dat het dan stabiel werkt.

Bijdrager
    Ir.Bob

Die bestaat, en wordt gemaakt door Wacom.

Bijdrager
    Niels

Of je koopt gewoon de oplaadbare batterijen van Apple

Bijdrager
    taxandria

@Ir.Bob

Zou je die Wacom aanraden als plaatsvervanger van de magic trackpad?! Hoor er graag meer over

Bijdrager
    Maikelw

Ik heb de vorige generatie Bamboo touch, het product is onlangs vernieuwd, maar de hele toch functie heb ik uitgezet omdat het vaak niet werkt, en als het werkt zie ik mijn muis alle kanten op springen. Ik zie het bij meerdere collega’s gebeuren, dus het is niet dat ik een maandag morgen modelletje heb.

Welicht dat het met deze versie stukken beter werkt, maar ik raad je toch aan om een demonidel in de winkel op te zoeken om helemaal zeker te zijn.

Ik merkte dat hoe meer ik de functie gebruikte, hoe slechter hij reageerde. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het gebruikte materiaal versus de vettigheid van de vinger. Hij lijkt oude drukpunten te onthouden waardoor je cursor alle kanten op springrt.

Hoop dat je hier wat aan hebt. De pen functie werkt trouwens fenomenaal zoals we gewend zijn van Wacom.

Bijdrager
    1984

Bamboo Pad USB Grey/Black € 49,60

Magic Trackpad € 69,00

Bijdrager
    Ir.Bob

@taxandria: In dit geval omdat hij een draadje heeft, ongeveer dezelfde maat heeft als de trackpad, en omdat je ook met je vingers erop kan werken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.