4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rob dijkstra

Magic trackpad maakt plotseling geen verbinding meer met de iMac

Beste,
    Sinds lange tijd gebruik ik met zee veel plezier een magic trackpad op mijn iMac.
    Vorige week viel de bluetooth verbinding weg en krijg met geen mogelijkheid de magic trackpad gekoppeld aan mijn iMac.
    Batterijen zijn vol. Lampje brandt als ik ‘m inschakel…..

Heeft iemand enig idee?

Groet,
    Rob

Bijdrager
    Ostinato

Knop van trackpad lang inhouden (>7 seconden) totdat het groene lampje gaat knipperen. Nu zou je Mac ‘m moeten zien.

Google mac trackpad no connection voor heel veel informatieve hits.

Bijdrager
    Ernstenapple

Ik heb hier hetzelfde probleem, soms dagenlang prima verbinding en dan ineens weer totaal niet. Alleen wanneer ik de knop langer dan 7 sec ingedrukt houd gaat niet altijd het lampje knipperen.

Ik gebruik de magic trackpad behoorlijk veel dus graag een reactie,

PS, hoelang zou de garantie op deze randapparaten zijn?

Bijdrager
    Ernstenapple

Ik ben er al uit, met dan aan de tip van Ostinato. Met die zoekterm vond ik informatie de magic tracpad niet goed functioneert bij omstandigheden met een hoge relatieve luchtvochtigheid (en laat er vandaag eens veel onweer in de lucht te hangen). De magic trackpad schijnt dan met batterijen die nog 50% vol zijn of minder slecht connectie te kunnen maken.

Ik heb dit natuurlijk direct getest en heb mijn oplaadbare batterijen even in de lader gestopt, daarna deed de magic trackpad het weer als vanouds.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.