11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters97

magic trackpad gezocht

is het toegestaan om:

ik heb sinds kort een nieuwe imac, maar ik vind de magic mouse niet echt werken, graag zou ik deze ruilen tegen een magic trackpad.
    is hier iemand die deze deal aan wil gaan ?

Bijdrager
    Shmoo

Waarom ga je niet naar Marktplaats of zoiets..

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik zou AppleCare bellen. Ze willen je vast best een Magic Trackpad toesturen als je de Magic Mouse weer inlevert.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Hoi Wouter,

Ben je al in het menu geweest om je muis naar je eigen hand te zetten?

Dat ding kent legio instellingen.

Trackpad zelf wel eens geprobeerd, maar geef mij maar de Magic Mouse.

Geblokkeerd
    Anoniem

Apple en muizen.. Geen goeie combi. Toch kan het zijn dat je voor bepaalde taken beter een muis kan hebben dan een Trackpad, dus misschien gewoon allebei houden?

Bijdrager
    Naej

Ik ben onlangs geswitched van mouse naar trackpad en moet zeggen dat dat heerlijk werkt.

Ontopic: zet dat ding van je te koop op Marktplaats en koop een terug via Marktplaats.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    sunapple op 22 januari 2015

Apple en muizen.. Geen goeie combi.

Zeg dat wel ja. Toch is het wel ironisch dat het bedrijf dat het eerste commercieel succesvolle muis-gedreven computersysteem heeft gemaakt geen fatsoenlijke muizen kan maken. Het begon met een duplo blok wat daarna in een stuk kaas veranderde. Pas daarna kwam de eerste fatsoenlijke muis, maar die werd toen opgevolgd met een volledig mislukte hockeypuck. Daarna werd het een stuk zeep, daarna een stuk zeep met een balletje dat altijd vol rommel zat, en nu hebben we een soort van temperamentvol aluminium maandverband dat precies dezelfde problemen heeft als de hockeypuck. Tja.:roll:

Ga voor een Magic Trackpad (gestures in OS X zijn toch bijzonder handig) en koop er een goede semi-goedkope (tot €40 ofzo) muis bij.

Bijdrager
    Niels

Gebruik hier gewoon een Magic Mouse en dit werkt uitstekend. De mouse had iets hoger mogen zijn, maar dan wordt de touch-functionaliteit ook tegengewerkt.

Bijdrager
    Shmoo

Wat ik vreselijk irritant aan de Magic Mouse vindt is dat Apple het gehele oppervlakte heeft geactiveerd als multitouch pad. Ik denk dat het veel beter was geweest wanneer ze 5 mm van de zijkanten af zouden zijn gebleven en pas na 5 mm het touch gedeelte activeren op die manier kun je de muis dan vasthouden zoals jij dat graag wilt en ben je niet verplicht om het vast te houden zoals Apple dat wilt.

Wat mij heel erg vaak overkomt is dat ik hem iets te hoog in de handen heb waardoor mijn duim als het ware hoog aan de zijkant drukt maar tijdens het bewegen raakt de duim ook een beetje de bovenkant ( 2/3 mm ) hierdoor ga je dus functies uitvoeren terwijl je normaal gewoon aan het schuiven bent.

Bijdrager
    wouters97
    fruitdruif op 22 januari 2015

Hoi Wouter,

Ben je al in het menu geweest om je muis naar je eigen hand te zetten?

Dat ding kent legio instellingen.

Trackpad zelf wel eens geprobeerd, maar geef mij maar de Magic Mouse.

ja dat heb ik al uitgebreid mee lopen spelen, maar heb een magic trackpad gehad, maar vond dat toch een veel betere ervaring dus zou graag weer terug gaan vandaar. en dacht misschien is er hier iemand die toevallig een trackpad over heeft om te ruilen tegen een magic mouse

Bijdrager
    Multimediaknaller

Ik weet niet waar je woont, maar probeer eens de onderstaande link.

Trackpad

Misschien ook iemand die wil (in)ruilen

Succes(y)

Edit: Inruilen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.