28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:

Bijdrager
    Hugovd

Magic: the Gathering

Heya,

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die dit toffe kaartspel spelen?
    Dat moet toch bijna wel, met deze leeftijdscategorie?

Hugo

Bijdrager
    JWB
    ”Hugovd”

…is dat een uitnodiging of belediging? 8)

Bijdrager
    The Duke

Wat extra info [size=7:91e2186830](om mensen over te halen om te gaan spelen ):wink: [/size:91e2186830]

Info

Bijdrager
    Hugovd
    ”JWB”
    ”Hugovd”

…is dat een uitnodiging of belediging? 8)

Wat denk je zelf?;)

Bijdrager
    Erwinios

Vroeger gespeeld, ik heb nog steeds m’n red killer deck, maar al jaren geen update aan kaarten:wink:

Bijdrager
    Mr Wabbit

Ik heb geloof ik 1 kaartje nog ergens liggen..Zat in een pakketje dat ik gratis kreeg op een spellenbeurs in Utrecht waar ik een vriend aan het helpen was…Geen idee meer hoe die kaart heet..maar vond het plaatje wel cool…Een of andere zwarte bloem..

Spel heeft me trouwens nooit kunnen boeien…

Bijdrager
    ApplesandTea

dat speel ik nog. al jaren maar mijn ex vriendje heeft heel waarschijnlijk mijn oude verzameling verpatst.
    matter of fact een paar dagen geleden twee nieuwe decks gekocht. ik moet zeggen, black is niet meer wat het geweest was. ik mis mijn rode deck.

Bijdrager
    ApplesandTea
    ”Mr

Ik heb geloof ik 1 kaartje nog ergens liggen..Zat in een pakketje dat ik gratis kreeg op een spellenbeurs in Utrecht waar ik een vriend aan het helpen was…Geen idee meer hoe die kaart heet..maar vond het plaatje wel cool…Een of andere zwarte bloem..

lol, black lotus? erg veel waard

Anoniem

Heel veel mensen op mijn middelbare school speelden het, maar het kon mij niet bekoren, vond er niet veel aan, ik ging meestal pokeren of eenentwintigen met een groepje:P

Bijdrager
    Mr Wabbit
    ”ApplesandTea”
    ”Mr

Dat is hem..Serieus? Veel waard?

Bijdrager
    ApplesandTea
    ”Mr
    ”ApplesandTea”
    ”Mr

Dat is hem..Serieus? Veel waard?

dat is like DE kaart in het hele magic cirquit. lees zelf maar:)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Nine

Bijdrager
    Mr Wabbit

Cool..Niet gek voor een gratis kaartje..:D

Bijdrager
    ApplesandTea

zeg dat wel. damn o+

Bijdrager
    Mr Wabbit

Nah…I was just kidding..:D

Bijdrager
    ApplesandTea

mooi, dat scheelt mij weer wat ‘ass-kissing’ :P

Bijdrager
    Mr Wabbit

LOL…Was je van plan me te overvallen?:D

Bijdrager
    ApplesandTea

nou ja, overvallen is dan weer zo sterk uitgedrukt. Subtiel overvallen klinkt beter. :B

Bijdrager
    Mr Wabbit

Subtiel overvallen met een asskicking…Knap:D

Bijdrager
    ApplesandTea

correctie: ass-kissing. als in slijmen. en dat valt heel subtiel te doen hoor. :innocent:

Bijdrager
    Mr Wabbit

Hahahahaha…LOL…Lees ik me daar toch even helemaal verkeerd:D Ik prefereer dan toch jouw optie..:D

Wat uiteindelijk toch niets uitmaakt omdat ik dat kaartje niet heb:D

Bijdrager
    Hugovd

Ik heb er toevallig WEL 2;)

Bijdrager
    Mr Wabbit

Ik heb er zo een:

Kan ik er duizenden mee maken;)

Bijdrager
    Niek1986

Mjah ik speel ook..

moet wel zeggen dat ik het time spiral block niet erg tof vind. Maar het vorige block vond ik über vet!

Bijdrager
    Paraic

Ik speel het helaas nog steeds ;). elk block heeft wel iets. Ik ben daarnaast ook verzamelaar. Ik heb een hoop zwartere bloemen maar nog niet DE zwarte bloem.
    Ik vind overigens voor windhoos wel een hoop databases om je kaarten te registreren en decks te maken zoals Apprentice enzo maar voor de Mac heb ik dat nog niet gezien. Iemand hier misschien??

Bijdrager
    Shannon

Ik heb ook een schoenendoos vol met allemaal kaarten, vooral uit de urza destiny, legacy en latere series.. Iemand bepaalde kaarten nodig?? PM me:P

Bijdrager
    Hugovd

Laat maar horen wat je rares zijn:) Ik heb wel intresse !

Ik sta inmiddels trouwens 1e van Nederland in het ‘Eternal’ formaat:D

Bijdrager
    RobinZwama

Bij ons op school doen sommigen eraan. Snap er niks van! Maar vind de kaarten wel mooi getekend.:P

Bijdrager
    Lwbnjio

tijdlang gespeeld maar op een zwarte dag vond ik er niks meer aan en had ik me kaarten aan een vriend gegeven, waar ik nu erg veel spijt van heb! :x heel erg leuk spel iig

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.