13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

magic mouse reageert soms heel traag

Ik heb een magic mouse. Eigenlijk nooit problemen mee gehad.
    Maar sinds ik een nieuwe Macbook Pro heb, gaat er soms iets mis.
    De reactie van de cursur op de muisbeweging is dan heel traag.
    Dit betekent dat ik eigelijk niets meer kan doen… Ik ga dan met de touchpad van mijn macbookpro naar “opnieuw opstarten”…. en als hij opnieuw is opgestart, dan is het probleem weer opgelost

Wat kan ik hieraan doen? Dat opnieuw opstarten, dat vind ik niet zo fijn.

Bijdrager
    de wouzer

mijn mouse battery level staat op 100 procent

nu al voor de 2e x in 30 minuten opnieuw opstarten:(

Bijdrager
    JesseV

heb je hier bij snelheid aanwijzer al gekeken

Bijdrager
    de wouzer

Ja, dat heb ik gedaan.

Het rare is dat het verandert… dus direct na het opstarten doet hij het goed en daarna is het opeens weer niet goed.

De snelheid aanwijzer blijft wel staan, dus die verandert niet mee.

Bijdrager
    iMad

andere batterijen er in gedaan?

Die 100% klopt niet, want er zit een bug na de laatste update die ervoor zorgt dat ie altijd op 100% blijft staan.

Bijdrager
    de wouzer

ga dit eens bekijken, zojuist de batterijen maar weer eens in de oplader gedaan

Moderator
    Pete.Z

Maak hem eens goed schoon, ik heb dat probleem ook gehad, bleek haartje of stofje voor de sensor.

Bijdrager
    1984

Het komt op het zelfde ongeveer neer als wat @Pete.Z schreef, leg de muis eens op zijn rug als hij traag reageert,ga met je vinger over de sensor en kijk of hij dan wel snel reageert, het kan een vuiltje op de sensor zijn of de ondergrond(muismat of tafelblad) even schoonmaken.

Bijdrager
    1984
    iMad op 03 april 2011

andere batterijen er in gedaan?

Andere batterijen zal weinig verschil uitmaken, pas als je muisaanwijzer niets meer doet is het tijd om je batterijen te verwisselen.

Bijdrager
    de wouzer

ik heb nieuwe batterijen erin gedaan en heb nu al 2 uur geen probleem.
    als het weer mis gaat laat ik het horen

iig tnx

Bijdrager
    de wouzer

helaas, gister is hij uiteindelijk vastgelopen…. reageerde hij weer heel traag….
    daarna de batterijen weer in de oplader gedaan….. 20 uur laten opladen….
    en vandaag binnen 30 minuten ging het weer mis.

iemand enig idee wat ik kan gaan doen?

Bijdrager
    bonestaak

Tja, is al een oud topic maar ik heb dus nu hetzelfde, even de magneetbatterijen eruit gedaan en nieuwe batterijen erin, en na 2 minuten weer hetzelfde, nauwelijks beweging. Niemand een idee wat het kan zijn?

Bijdrager
    Dingetje1965

En ik heb dit probleem nu ook. Batterijen hebben voldoende stroom. Bluetooth ook al losgekoppeld en weer opnieuw verbonden. Vuil nagekeken, niet aan de orde. Steeds als ik de snelheid van de muis op “snel” schuif, gebeurt er niks. Sluit ik daarna dat venster en open ik opnieuw de muisvoorkeuren, dan staat dat schuifje weer helemaal links bij langzaam. Daar lijkt hij in te blijven hangen. Wat kan ik hieraan doen?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.