4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    leefster

Magic Mouse op windows 7 met BootCamp

Hey allemaal,

Ik heb net Windows 7 op mijn Macbook Pro 13″ 2009 gezet met bootcamp. Daarna alle drivers geinstalleerd en alles doet het nu behalve mijn magic mouse. Als ik naar bleutooth ga een op “Add device” druk vind hij mij muis niet. Hij komt niet in de lijst te staan. Iemand enig idee hoe ik hem wel zichtbaar kan maken? Alvast bedankt!

Bijdrager
    Yggdrasil

Is de muis gekoppeld aan een ander apparaat?

Ga eens naar je ‘Apparaten’ in het Configuratiescherm en als daar de ‘Muis van persoon X’ staat, klik dan eens recht op het apparaat en kies voor ‘Eigenschappen’. Vervolgens kies je het tabje ‘Hardware’ en klik je op ‘Eigenschappen’. Vervolgens kies je voor ‘Bijwerken’ van stuurprogramma’s. Op die manier zou je muis toch moeten werken. Zo doe ik het in ieder geval elke keer.

Bijdrager
    leefster

De muis staat in de lijst met apparaten met de naam “Apple Magic Mouse” En er staat ook dat hij normaal werkt. Ik heb ook de drivers ge-update maar die waren al up-to-date volgens windows. En bleutooth kan de muis nog steeds niet vinden. Ik heb de muis wel al gekoppeld aan aan de mac voordat ik windows erop had gezet, ik weet niet of dat wat uitmaakt?

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat maakt normaal niets uit. Als ik overschakel van Boot Camp naar OS X blijft de muis gewoon werken. Ik vind het vreemd dat je dat voorhebt. Bij mij kwam er telkens weer op dat de stuurprogramma’s niet up-to-date waren. Na het updaten kon ik meestal direct de muis gebruiken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.