17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucas

Magic Mouse maakt er een potje van @#$%

Magic mouse schokt over het scherm, alsof ‘ie geen goede verbinding maakt met MacPro.
    Deze staat slechts 60 cm verderop, moet toch kunnen? Batterijen zijn vanmiddag vervangen, sensor is schoon. Iemand met dezelfde problemen en een briljanten oplossing?

Bijdrager
    Sanjeev

Goede ondergrond?
    Opnieuw gepaird met bluetooth?

Bijdrager
    Chorro

Eventuele software als MagicPrefs kunnen deze verschijnselen ook wel eens geven heb ik mij laten vertellen.

Moderator
    unSOUND

Heb je ingebouwde Bluetooth of via een USB module ? losse Bluetooth dongles die op een USB hub zitten bijvoorbeeld doen ook snel raar…

Bijdrager
    1984

Ik heb het gehad nadat ik in de systeemvoorkeuren met de snelheid had zitten spelen, de snelheid iets aanpassen verhielp de schokkerige beweging van de muis,

Bijdrager
    fatboysmart

Was er ooit niet iets met de bedrading van de BlueTooth module in de MacPro die verkeerdom zat af fabriek?

Gevonden…

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=392692

download het PDF bestand eens. (tweede link).

Hoeft natuurlijk niet het probleem te zijn, maar nakijken kan geen kwaad.

Bijdrager
    paradoxdesign

Vreemd genoeg overkwam mij vandaag precies hetzelfde probleem…
    Mijn Macbook stond op een bureau met zo’n metaal / lederen overlay…bij mij hielp het om airport uit te zetten…Sowieso zijn er problemen met airport wanneer je je mac op een metalen ondergrond hebt staan..kan zijn dat dit interferentie veroorzaakt voor je BT zender…

Bijdrager
    Chorro

@paradoxdesign: Nergens last van. Mijn MBP staat op een metalen stand, via WiFi verbonden met internet en een Apple wireless keyboard en Magic Mouse verbonden via Bluetooth.

Bijdrager
    de wouzer

ik heb hier ook last van. Sinds ik mijn nieuwe macbook pro quad core heb gekocht gaat het niet zo goed met mijn muis. Het komt erop neer dat mijn muis na enige tijd vertraagd reageert… ik kan hem uiteindelijk helemaal niet meer gebruiken.

Ik weet niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik start mijn computer steeds opnieuw op en dan werkt het eventjes… daarna gaat eht weer mis.
    Ik heb mijn batterijen al een paar keer helemaal opgeladen…. maar dat helpt niet….

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Bijdrager
    paradoxdesign

@chorro, it worked for me:lol:
    Mijn netwerk verkeer kakt ook enorm in wanneer ik mijn macbook (13″, i7) op die bureaublad-onderlegger neerzet..vandaar dat ik achter mijn bureau eigenlijk alleen maar wired werk..
    Moet zeggen dat dat probleem met die muis eigenlijk pas vandaag voor het eerst optrad, een reboot hielp heel eventjes, toen begon de muis weer schokkend te bewegen, net alsof het signaal wegviel..toen ik Airport uitzette was het probleem ook weg.
    Wat ook vreemd is, is dat mijn muis al anderhalve week op 100% batterij lading staat, dat gaat normaal wel wat sneller naar beneden..misschien BT bugje in 6.7?

Bijdrager
    paradoxdesign

hmm, vind net een draadje mbt die 100% batterij lading: draadje

Bijdrager
    Yggdrasil

60 m? Ik dacht altijd dat er een maximum ruimte tussenin lag van een 10-tal meters.

Bijdrager
    1984

Waar staat 60 m?

Lucas op 05 april 2011

Deze staat slechts 60 cm verderop, moet toch kunnen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ah, cm. Dat verklaart een heleboel.

Bijdrager
    paradoxdesign

Volgens mij zat jij zelf op 60 meter van je scherm toen je deze berichten las:grin:

Bijdrager
    de wouzer

Is dit nu een probleem van de nieuwe
    Mbp, heeft het
    Met Osx te maken, of iets anders…. en wat kan ik eraan doen?

Bijdrager
    de wouzer

Als ik deze topic lees, komt het erop neer dat ik terug moet naar de winkel om mijn computer te laten repareren.

kan het zijn dat mijn batterij sneller leeg gaat door dit probleem?
    dat is namelijk een ander probleem dat ik heb met mijn computer

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.