5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ChateauAerien

Magic Mouse kapot na gebruik Mobee Charger

Ik gebruik al zo’n twee jaar de Mobee Magic Charger voor de Magic Mouse en dit werkte altijd perfect. Maar nu ben ik door een verhuizing het bijbehorende microUSB kabeltje kwijt geraakt en dacht ach, dan stop ik er wel gewoon even de Apple batterijen die ik extra bij mijn toetsenbord heb er in. Maar daarmee doet hij het niet. De batterijen zijn niet leeg, en als ik er een opgeladen Mobee pack van een vriend in doe werkt de muis ook gewoon.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat/is er iets aan te doen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    SunKeeper

Heb je wel op de + en – gelet? Just to be sure.

Verder blijft het een kwestie van contact met de plus- en minpunten. De plus zit van beide batterijen aan de kant van het knopje en de min aan de andere kant.

Zijn de batterijen helemaal vol of maar een klein beetje. Magic mouse heeft iets meer ‘kracht’ nodig. (voor de antenne, door het fysieke ontwerp is die bij het trackpad en toetsenbord zuiniger)

Bijdrager
    wahibke

Ik ben zowiezo geen fan van Mobee, ik hadt juist mijn nieuw Magic Mouse gekocht. Ik doe alles volgens de Mobee handleiding en het werkt niet. Het blokje dat je moest steken zat vast. Nooit los gekregen, ook niet in de Apple Store! Een nieuw muis mogen kopen. Maar ik hadt dan ook een Mobee voor mijn toesenbord, die werkt voor 2 dagen en hij was ook kapot.

Dus ik ben geen fan van de kwaliteit van Mobee, het verbaast me nog dat hij bij jou zo lang meeging!

Bijdrager
    Hermanko

Ongeveer dezelfde ervaring met de Mobee ik vind het nix, gewoon een setje Apple oplaadbare (duur ja) gaan lang mee en de Magic Mouse wordt ruim op tijd gewaarschuwd om te beginnen een set batterijen op te laden.

Bijdrager
    ChateauAerien

@SunKeeper Natuurlijk heb ik het met volledig opgeladen batterijen geprobeerd en ze er netjes op de juiste manier in gedaan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.