18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

magic mouse

ik heb het volgende probleem
    Door een (welke dan ook daar ben ik niet achter,ik dacht eerst dat het door een beetje optillen van de mouse kwam maar dat is het niet)beweging wordt ineens ALLES HEEL GROOT!!! op het beeldscherm ik maak hat dan wel weer kleiner maar met als gevolg dat als ik verder surf alles weer te klein staat
    wat doe ik verkeerd en wat doe je er aan?

om stumpertjes die graag anderen “verbeteren” ten dienste te zijn heb ik de typefout er uit gehaald

Geblokkeerd
    Bento

Sorry. Flauw.

Bijdrager
    nebilem

@Bento

Laatst zei je dat ie mensen wilt helpen, maar dit draagt niet bij natuurlijk. Ik heb eerdere reacties van je gezien en moet zeggen dat je geen aanwinst bent voor dit forum.

Geblokkeerd
    Bento

Dubbel.

Bijdrager
    MacTS

Wat een antwoord weer. Hij heeft blijkbaar niets beters te doen. Zou Bento s.v.p. van dit forum verwijderd kunnen worden? Dit soort gasten zijn alleen maar vervuiling.

Bijdrager
    MacTS

Mijn bericht hierboven lijkt nu heel vreemd nu zijn voorgaande reacties verwijderd zijn.

Bijdrager
    Stirf

Waarschijnlijk, per ongeluk, dubbeltik met één vinger op de muis?

Bijdrager
    SunKeeper

Kunnen er ook serieuze reacties worden gegeven? Het lijkt hier de kinderopvang wel.:slant:

Ontopic: is misschien de Control-toets ingedrukt? Dan zoomt je hele scherm in.

Je kunt dat niet corrigeren door met Command + [-] de webpagina te verkleinen, want dat geeft niet het juiste effect.

Bedoel je misschien dit? Veel anders kan ik niet uit je verhaal opmaken.

Edit: zoals Stirf aangeeft: dubbeltik nogmaals. Als je dit een overbodige functie vindt, moet je naar Systeemvoorkeuren > Muis > Scrollen en zoomen > Slim zoomen, die laatste moet je uitvinken.

Bijdrager
    Beech

Wat voor muis heb je ?

Bijdrager
    jesper211232

MAGIC MOUSE

is denk ik maar één magic mouse

Bijdrager
    SunKeeper

:grin:

Bijdrager
    Beech

Had de titel niet meer betrokken bij mijn antwoord, werd afgeleid door al die kinderachtigheden. Excuses.
    Daarom maar even een leerervaring er bij: als je een tweede beeldscherm (bv. een TV) aan sluit op je iMac wordt je magic mouse erg onrustig, vliegt soms van de ene kant van het scherm naar de andere kant. MM weet niet goed op welk scherm ie zit. Enige oplossing is de verbinding met het tweede scherm weer te verbreken, of het te accepteren. Het is wel lekker in de kamer op afstand je TV scherm te bedienen.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

de draadloze MM heb ik…..dubbelklikken maakt niks uit geeft dus geen effect

Bijdrager
    whispering

Het is niet de bedoeling dat je klikt, maar dat je met je wijsvinger lichtjes op de muis tikt zonder dat je een klik hoort. En dat dan twee keer snel achtereen.

Bijdrager
    SunKeeper

En hoe staat Systeemvoorkeuren ingesteld?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

whispering je hebt gelijk……tikken niet klikken…..heel zachtjes tikken….whispering ticking of zoiets
    maar waar halen jullie toch die wijsheden vandaan????

Bijdrager
    SunKeeper

Wijsheden?!

Kijk nou eens in Systeemvoorkeuren, daar staat alle tekst en uitleg erbij!

Bijdrager
    whispering

De één weet dit en de ander weet dat. En door het doorlezen van de diverse discussies hier leer je ook veel. En zoeken op internet. Er is heel veel te vinden, soms met handige filmpjes erbij. En zelf veel proberen.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.