7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Magento Flash

Ik ben er niet zeker van of ik het bij juiste categorie plaats, maar vooruit.

Ik gebruik Magento, Safari en Flash. Flash Player gooi ik het liefst direct eruit. Niet zozeer dankzij nieuwsberichten van deze week, ik zat er namelijk al langer mee. Maanden geleden had ik het al verwijderd, maar het bleek toch nodig te zijn wegens Magento web-systemen. Anders zouden ‘upload’ en nog meer buttons niet zichtbaar worden. Weet iemand een bruikbare tip? Nee, bij voorkeur geen Chrome, omdat ik het liefst met iCloud sleutelhanger werk.

En nee, ik heb die paar websites niet gebouwd, andere bedrijven deden dat, ik doe ‘slechts’ onderhoud en updates.

Bijdrager
    IcyDragon68

Probeer een magento-lose leven.;)

Bijdrager
    SvS

Kan niet. Valt onder werkzaamheden, ik heb t niet bedacht, nee.
    Is magento echt afhankelijk van Flash??

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb datzelfde aan de hand gehad, iemand waar ik een opdracht voor deed maakte gebruik van SEOshop, wat waarschijnlijk gewoon Magento verkoopt onder hun eigen naam en daar had ik ook steeds Flash nodig om afbedjngen te uploaden. Een alternatief is er niet..

Switchen naar een systeem van deze tijd is de enige oplossing. Gelukkig heb ik maandagse opdracht gekregen in het contract met SEOshop te beƫindigen en mijn eigen systeem te implementeren:)
    Opnieuw verlost van Flash dus…

Bijdrager
    SvS

Thx @Shmoo het kan dus gewoon niet. Wat beperkt zeg! Is t zo moeilijk om gewoon html buttons te implementeren, heb je toch geen flash voor nodig? Oke, dan toch maar Chrome voor die 2 magento sites. Ik wil gewoon echt eindelijk af van Flash player, maar het is niet te doen om magento websites om te gooien die ik niet opgebouwd heb en waar anderen ook op afstand mee werken.

Bijdrager
    Shmoo

Nee flash zit in de website dat heeft niets te maken met welke browser je gebruikt. Ook Chrome zal flash nodig hebbenom te uploaden dat ze een script gebruiken op basis van flash die zorgt dat je bestanden kunt uploaden.

Het enige dat je kan doen is kijken of er een Magento versie of plug-in is die Flash-free is.

Bijdrager
    SvS

Inderdaad, het zit niet in browser.
    Ik laat t zo, nogmaals, ik ben een derde partij die er aan werkt.
    Chrome voor die twee websites en de rest safari.
    En plugin Flash Player hoeft helemaal niet meer in ’t OSX systeem. Prima zo dan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.