8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Mag ik op Annuleren drukken bij updaten?

Ik heb een vraag en miss. is deze best stom maar..

Ik heb net nog voordat ik ging eten (ja ik eet altijd laat) mijn iMac aangezet voor het binnen harken van twee 450MB updates voor Lion (iCloud) maar dat gaat zo traag dat hij nu nog steeds meer dan een uur nodig heeft..

En pas 410MB klaar heeft, nu vroeg ik me af mag ik op stoppen drukken zonder dat mijn systeem instabiel wordt? Ik denk dat hij nu toch alleen aan het downloaden is en niet installeren toch?

Want ik zette net mijn MacBook Air aan en deed het zelfde (updaten) en daar zegt hij dat hij binnen 12min. klaar is.
    Daar heeft hij nu al bijna 600MB binnen terwijl deze net 2min. aanstaat en ik dit bericht type.

Das gewoon k*t

Bijdrager
    MauritsBD

Ja dat kan wel, want hij is nu aan het downloaden en nog niet aan het installeren;) Bij installatie nooit annuleren.

Bijdrager
    stavos

Zet de TV aan, zoek een leuk programma of film uit en laat je Mac zijn werk doen!:wink: Of druk gewoon op annuleren, want het kan echt geen kwaad.

Bijdrager
    Hansi2124

Kan volgens mij geen kwaad.
    Maar je kan toch gewoon doorgaan met downloaden? Zet je scherm gewoon op donker.

Bijdrager
    BJVR

Stop gedrukt:)

MB Air is al klaar , das echt niet normaal.

@Hansi ik sluit liever altijd alle programma’s handmatig af als een Mac OS X update een herstart vereist.

En na de herstart weer alles vers openen en kijken of het allemaal nog werkt..

Bijdrager
    Hansi2124

Je moet toch zelf op de button Herstart klikken…..

Bijdrager
    dame.blanche

Ik heb ook geannuleerd!
    Was geen probleem! Ook herstart enzo…
    Apple weet ook waar ie was gebleven met de download! Is dus geen verloren moeite!:D

Bijdrager
    Groverr

Als er een knop is mag je erop drukken! Bij het updaten van je iPhone zit er om die reden geen knop. Daar mag je dus ook niet de stekker eruit trekken oid.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.