22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    corneeltje

Mag ik er niet bij op Apple Discussions?

Ik zou graag een vraag stellen op Apple Discussions maar ik krijg me niet ingelogd. Ik heb nochtans Mobile Me.

Als ik op Apple Discussions op Login klik, krijg ik een Apple ID (nog met mac.com ipv me.com en ik kan dat niet veranderen in me.com) en wat vraagjes. Als ik dat alles invul en aanvink dat ik akkoord ben met de voorwaarden en op create account klik begint alles weer van voor af aan en ben ik nog steeds niet ingelogd…

Ik wil hen duidelijk maken dat iMovie 09 langs geen kanten werkt en het schandalig is dat er 100 euro aan heb uitgegeven!

Bijdrager
    Koetjesreep

je moet gewoon op die site een account aanmaken.

Bijdrager
    Beaglelover

€ 100? dan ben je getild…
    iLife’09 kost € 79 (5 apps) dus iMovie’09 kost dan € 15,80

Moderator
    Koen van Tongeren

Heb je al overwogen om je iMovie problemen/vragen hier op OMT te delen? Wie weet kan deze community iets voor je betekenen…

Bijdrager
    Rub3n

Hij wil gewoon zijn frustratie kwijt… kan tie toch beter gewoon achter in de tuin doen. Werkt veel beter hoor.

@corneeltje: Je moet ook niet blind wat kopen. Hiervoor zijn de trials trouwens bedoeld.

Bijdrager
    iJust

iLife heeft geen trial…

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    AdriaanB
    ”Beaglelover”

€ 100? dan ben je getild…
    iLife’09 kost € 79 (5 apps) dus iMovie’09 kost dan € 15,80

Wat jij zegt klopt niet:
    De family pack van iLife kost €99, dus hij is niet getild.
    En ik weet wel zeker dat je die €79 niet zomaal door 5 kan delen om de prijs van één app te berekenen, want in de ene app is meer geld gestopt dan in de andere!

Bijdrager
    Edwin

Pas op dat je het niet te bont maakt op discussions.apple.com. Apple verwijderd soms complete threads als ze het niet bevalt.

Bijdrager
    Marius1976

De opmerking over ‘delen door 5’ is een vervelende, en onjuiste opmerking.

Omdat de applicaties niet los verkocht worden, kun je stellen dat iedere toepassing dus 79 of 99 euro kost.

Er zijn mensen die namelijk het pakket voor slechts één toepassing kopen, dus dan doet de rest er niet toe.

Je kunt ook de losse onderdelen, die je niet gebruikt, niet apart weer doorverkopen.

Overigens wil ik wel aan de andere kant opmerken dat iLife m.i. erg veel waar voor je geld is en dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat iemand er niet blij mee is. Wellicht dat topicstarter zich beter had moeten orienteren vooraf? Dan had Final Cut Express of Pro misschien meer iets geweest voor zijn doel?

Hoe dan ook succes.

Bijdrager
    iJoost

Gezien de oplossings-richting waarin ie het zoekt (lawaai maken), zou het mij niet verbazen als er helemaal niets aan de hand is maar gewoon een gevalletje PEBKAC.;-)

Bijdrager
    Marius1976

Zou je denken joh… een typisch gevalletje PICNIC?

Moderator
    Pete.Z
    ”corneeltje”

Ik zou graag een vraag stellen op Apple Discussions maar ik krijg me niet ingelogd. Ik heb nochtans Mobile Me.

Als ik op Apple Discussions op Login klik, krijg ik een Apple ID (nog met mac.com ipv me.com en ik kan dat niet veranderen in me.com) en wat vraagjes. Als ik dat alles invul en aanvink dat ik akkoord ben met de voorwaarden en op create account klik begint alles weer van voor af aan en ben ik nog steeds niet ingelogd…

Ik wil hen duidelijk maken dat iMovie 09 langs geen kanten werkt en het schandalig is dat er 100 euro aan heb uitgegeven!

Volledig zinloos om dat daar te doen,aangezien het geen discussie is met Apple maar met andere gebruikers.
    Frustaties richting Apple kunnen beter via de feedback link eerder in dit draadje.

Bijdrager
    corneeltje
    ”Koetjesreep”

je moet gewoon op die site een account aanmaken.

Dat is nu gelukt. Mijn nick werd niet aangenomen, maar ik kreeg nooit melding dat het daaraan lag…

Bijdrager
    corneeltje
    ”iJoost”

Gooi het hier maar in:

http://www.apple.com/feedback/imovie.html

Heb ik intussen ook gedaan, maar nog geen reactie.

Bijdrager
    corneeltje
    ”Biker”

Pas op dat je het niet te bont maakt op discussions.apple.com. Apple verwijderd soms complete threads als ze het niet bevalt.

Mijn draad is niet verwijderd -ik heb het beleefd gehouden- maar ik wel de indruk dat hij zeer snel naar achteren geschoven werd. Overigens nog een draad die min of meer over hetzelfde probleem ging, had ik de indruk… Zou daar echt iemand mee bezig zijn zo?

Bijdrager
    Yaris

Jij ziet overal samenzweringen. De draadjes met de meest recente berichten staan bovenaan op Apple Discussions net zoals op OMT.

”corneeltje”
    ”iJoost”

Gooi het hier maar in:

http://www.apple.com/feedback/imovie.html

Daar hoef je niet op te rekenen.

Bijdrager
    iJoost

Daar krijg je ook geen reactie. Dat heb je toch gelezen?

Maar daar heb je tenminste kans dat er iets mee gedaan wordt… Dat wil zeggen, als je niet alleen lawaai gemaakt hebt maar ook nog wat informatie over het probleem verstrekt hebt.;-)

Bijdrager
    corneeltje
    ”iJoost”

Gezien de oplossings-richting waarin ie het zoekt (lawaai maken), zou het mij niet verbazen als er helemaal niets aan de hand is maar gewoon een gevalletje PEBKAC.;-)

Snap ik niet, PEBKAC…

En er is wel degelijk iets aan de hand. Ik kan op 2 recente en up-to-date computers gewoon geen filmpje maken met deze mini-DV-footage. Blijkbaar lukte het in het verleden wel met andere footage. Kan dat aan deze bewuste DV-footage liggen? Ik bracht het probleem ook hier naar voor:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=144145&highlight=

Bijdrager
    Yaris
    ”iJoost”

Daar krijg je ook geen reactie. Dat heb je toch gelezen?

Use the form below to send us your comments. We read all feedback carefully, but please note that we cannot respond to the comments you submit.

”corneeltje”

Snap ik niet, PEBKAC…

http://en.wikipedia.org/wiki/Pebkac

Bijdrager
    corneeltje

OK ik leer weeral iets bij. Maar het is volgens mij geen probleem tussen stoel en computer en ook geen PICNIC.
    Ik zou anderzijds uiteraard wel graag weten of het inderdaad toch niet aan mij ligt… Maar ik zie het dan in ieder geval niet.
    De opmerking van iemand dat ik maar “lawaai wil maken” zou wel eens ongepast kunnen zijn in dat opzicht.

Bijdrager
    iJoost

Dat kan natuurlijk. Het is maar een inschatting op basis van jouw eigen beschrijving van wat je wilt:

Maar als je wel inhoudelijk over het probleem wilt praten dan kan dat ook. Liever zelfs. Gewoon in het draadje waar je was begonnen zou ik zeggen.;-)

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.