10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    thommy7

Mafia 2

Hallo iedereen!

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een imac ’27. Graag wou ik een keer een mooi spel spelen op dat grote scherm. Na een tijdje zoeken zag ik dat mafia op de mac kan worden gespeeld. Nu is mijn vraag, weten jullie misschien of mafia 2 (waar binnenkort de release van is) ook speelbaar wordt op de mac, en zoja wanneer?

Mvg Thom

Bijdrager
    KarelWillem

Google is ZOOOOOOO handig.

Voorlopig staat er dit:

Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360

Lijkt me duidelijk toch?

Bijdrager
    thommy7

Ja ik weet dat google heel handig is, maar bij mafia stond er ook niet speciaal bij dat die op de mac ook werkte. Toen stond er xbox, playstation 2, pc. Dus vandaar me verwarring

Bijdrager
    Vassilli

Als hij ooit op de Mac zou uitkomen, is het meestal 2 of 3 jaar later.. Of helemaal niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Als er bij staat waar hij wèl op werkt, gaan ze er niet bij zetten waar hij niet op werkt nee.:lol:

En oké, een Mac is ook een ‘PC’. Dus dat kan verwarring opleveren.

Bijdrager
    FilX
    KarelWillem op 17 augustus 2010

Als er bij staat waar hij wèl op werkt, gaan ze er niet bij zetten waar hij niet op werkt nee.:lol:
    En oké, een Mac is ook een ‘PC’. Dus dat kan verwarring opleveren.

Haha, geweldig deze logica… :thumbsup:
    :lol:

@ TS:
    Bootcampje ?

Bijdrager
    Soulshaker

Bootcamp is voorlopig inderdaad het beste

Waneer het dan toch voor de mac uitkomt, geen paniek ->

Je koop de licentie voor dat spel , die licentie geld dus ook voor de mac versie van het spel
    Dus je kan het altijd opnieuw installeren op de mac;)

Ikzelf heb trouwens ook nog een vraagje , ik ook wacht al sinds eeuwen op het spel
    Maar ik zie dat mijn CPU wat zwakjes is (2,4 Ghz intel core 2 duo)
    Het ligt onder de systeemvereisten ( maar er zijn veel gevallen bij andere games dat ze toch werken onder de vereisten)
    Weet iemand of 2,4Ghz voldoende is ?

Bijdrager
    FilX
    Soulshaker

Ikzelf heb trouwens ook nog een vraagje , ik ook wacht al sinds eeuwen op het spel
    Maar ik zie dat mijn CPU wat zwakjes is (2,4 Ghz intel core 2 duo)
    Het ligt onder de systeemvereisten ( maar er zijn veel gevallen bij andere games dat ze toch werken onder de vereisten)
    Weet iemand of 2,4Ghz voldoende is ?

Ehhh, geen idee, maar op mijn Xbox werkt hij prima:wink:

Bijdrager
    Soulshaker

Ondertussen speel ik het spel al op de mac, op medium settings gaat het nog:)

Bijdrager
    Evil Otto

Mafia 2 is interessant, aan de ene kant krijgt het spel negens en aan de andere kant vieren…
    De laatste tijd zijn er trouwens wel wat goede games voor de mac bijgekomen. Half-Life 2 is geweldig, evenals Team Fortress 2 en Starcraft 2… En volgend jaar krijgen we nog Portal 2…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.