30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 233)
  • Q:
    Bijdrager
    Crap Os X

Macworld 2009

Januari komt steeds dichterbij dus is hier het algemene topic voor alles wat jullie verwachten.

Bijdrager
    baziel

goh, misschien een minor update aan de iphone, 32Gb versie beschikbaar..?

Voor de rest verwacht ik eigenlijk niet veel, eventueel iets helemaal nieuw..

Bijdrager
    The JM

Cinema Displays die wel met oude Macs compatibel zijn :x

Bijdrager
    saewer

Ik denk dat apple met iets komt wat we allemaal niet verwachten. Ze houden deze keer de geruchtenkraan (expres) goed dicht.

Misschien een entertainment systeem voor in de duurdere auto’s. Ik dacht dat er een tijdje geleden zo’n gerucht was dat apple hier mee bezig was (samen met mercedes).

Bijdrager
    CedricH

Misschien een update voor de iMac en Mac mini?

Bijdrager
    PowerMacje

Verwachtingen:

– Nieuwe Mac Mini.
    – iPhone 32GB.
    – Apple TV updates/nieuwe Apple TV.
    – kleine iMac snelheids-update.

Bijdrager
    MacBoot

iMac update (nieuwe Display Port, betere grafische kaart)
    compleet nieuwe Mac Mini
    verder verwacht ik niet veel ervan:P

Bijdrager
    stel maar

de iMac update verwacht ik.
    Nieuws over de mac mini.

iPhone zou kunnen.

Bijdrager
    sven-

Waarschijnlijk:
    – iPhone upgrade naar 32GB
    – iMac upgrade
    – MacBook Pro 17″ upgrade
    – Snow Leopard informatie

Hopelijk:
    – Mac Mini upgrade
    – Cinema Display lijn upgrade
    – Mac Pro upgrade

Gast
    Anoniem

Ik hoop:

Iphone UPDATE (maar hopelijk geen nieuwe)
    Imac update (led scherm en snelheid)
    Apple TV

Bijdrager
    sypie

Zéér waarschijnlijk: minder en kleinere stands.

Bijdrager
    BloomPod

Mijn verwachting? Een nieuwe topman.

Haha, grapje. Zeker de Mac Mini (hij wordt mooier, krachtiger en kleiner.)

Bijdrager
    1984

”MacBook Touch” MultiTouch Tablet Concept

Bijdrager
    Neptunus

Ik zou graag een verbeterde Apple TV zien..

Bijdrager
    ipodtouch

Ik zou geen flauw idee hebben wat er moet komen, ik ben verzadigd.

Mogelijk:
    -Mac Mini update
    -iMac update
    -Uitgebreid Snow Leopard (zéér zeker)

-Sowieso geen nieuwe iPhone.

Bijdrager
    RobinH

Ik denk inderdaad ook Snow Leopard en de Mac mini,
    Verder verwacht ik ook iets met de Apple Tv, Dat is ondertussen alweer een jaar geleden… :innocent:

We zullen het zien…:wink:

Bijdrager
    Aerea

Ik denk aan:

– nieuwe Mac Mini (design + specs);
    – vernieuwde iMac (specs: grafisch vooral);
    – vernieuwde Mac Pro (specs);
    – nieuwe Cinema Displays (20, 24 en 30 inch, eventueel mat en mogelijkheid tot aankoppelen aan DVI) en
    – informatie over Snow Leopard.

Minder waarschijnlijk, maar zou ook zonder aankondiging begin 2009 kunnen komen:

– iPhone 32GB;
    – iPod Touch 64GB en
    – Apple TV 250, 320 of 500 GB.

Bijdrager
    Ganymedus

Ach de iMac al natuurlijk gebruik gaan maken van de nieuwe grafische chip en mogelijk krijgt het ook een led display. Dan kunnen ze hem ook weer wat platter maken.

Bijdrager
    dewit

natuurlijk een imac touch screen 30″ en bleuray, met een witte rand (net nu ik een nieuwe mac heb) en een wit ademend appeltje, de mac is als monitor te gebruiken en voor games geschikt.

aan de andere kant, we hebben wel te maken met een economische crissis wat kan inhouden dat er ook een tijdje niets gebeurd. ontwikkelen kost geld, veel geld en zou alles bij het oude kunnen blijven, als dat eens zou kunnen. rustig, lekker.

Bijdrager
    tommy666

Het ontwikkelen van nieuwe hardware is dan ook niet gisteren begonnen hé;-) als er deze MacWorld iets moet komen ligt dat zeker al een jaar vast,en dan komt dat er dus zowieso,dit soort planningen wordt een heel eind van tevoren opgesteld;-)

En nog snap ik niet waarom mensen een touch screen zouden willen op een iMac….

Bijdrager
    R-Flow
    ”dewit”

aan de andere kant, we hebben wel te maken met een economische crissis wat kan inhouden dat er ook een tijdje niets gebeurd. ontwikkelen kost geld, veel geld en zou alles bij het oude kunnen blijven, als dat eens zou kunnen. rustig, lekker.

Alsof een bedrijf als Apple geen reserves heeft opgebouwd door de jaren heen.

Bijdrager
    BloomPod
    ”tommy666″

Minder kans om je muis kwijt te geraken.:?

Ik vind een touch screen iMac ook niet echt goed. Doe mij maar die muis.

Bijdrager
    RobinH

Als je een draadloze muis hebt is het inderdaad wat makkelijker om hem kwijt te raken, maar aan een draadje? Dan moet je wel heel erg je best doen.:P

Maar het lijkt me ook niet fijn werken zo’n touch screen. Je zit de hele tijd met je handen omhoog.
    En als je hem als tablet neerlegt, krijg je pijn aan je nek. (denk ik) :innocent:

Bijdrager
    Josebo.

Als je uren achter je Mac wilt zetten, is een Touchscreen echt waardeloos. En je muis kwijtraken klinkt mij ook raar in de oren. Je raakt je mobiele telefoon toch of iPod toch ook niet kwijt, omdat die niet aan een draadje zitten…

Bijdrager
    AAPL

Preview Snow Leopard..
    Preview Firmware 3.0 met support voor Snow Leopard functies.. zakelijke functies vooral.
    Mac mini update. (blijft verbazingwekkend dat ie nog niet geüpdate is.)
    17″ mbp redesign.
    Apple Displays die vernieuwd worden. (20″ en 30″)

Niet in de Keynote, wel in de Store:
    Speedbump iMac met Displayport.
    Speedbump Mac Pro met Displayport.

OMT: Netbook??

Bijdrager
    Ganymedus

waarom verwacht je een nieuwe mbp 17″? Bij de laatste update van de mbps zijn die ook ‘iets’ verbeterd.

Een touch imac…. is interessant wanneer de gevoeligheid vergelijkbaar wordt met de intuos3 van wacom

Bijdrager
    sven-
    ”Ganymedus”

Bij de laatste update van de mbps zijn die ook ‘iets’ verbeterd.

Mijns inziens niet.

Bijdrager
    .Robin
    ”tommy666″

Inderdaad, hoezo nutteloos zit je met je handen op hoogte van je neus, worden je armen zwaar van. En ik wil ook geen Tablet Mac zien. Ook dikke onzin…:x

Bijdrager
    R-Flow
    ”Ganymedus”

waarom verwacht je een nieuwe mbp 17″? Bij de laatste update van de mbps zijn die ook ‘iets’ verbeterd.

1) De 17-inch MacBook Pro nog niet het nieuwe design en functionaliteit heeft gekregen
    2) De 17-inch MacBook Pro verouderde hardware gebruikt t.o.v. het 15-inch model (geen Centrino 2, trager geheugen etc.)

Bijdrager
    Franko

Ik denk vooral een Update van de Imac.

Mac mini zie ik niet meer gebeuren, ik ben bang dat ze hem uit de schappen gaan halen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 233)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.