25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn Snels

MacUpdate kerst uitverkoop 88% korting!

MacUpdate heeft weer een pakket samengesteld. Op de banners is te lezen dat je 88% korting hebt op het gehele pakket wat dus een flinke aanbieding is. Dit jaar applicaties zoals LittleSnitch, RapidWeaver en het kroon juweel Drive Genius!

Drive Genius $99.00
    RapidWeaver 79.00
    Default Folder X 34.95
    VirusBarrier X5 69.95
    MacGourmet Deluxe 44.95
    Little Snitch 29.95
    iVolume 29.95
    KeyCue 27.00
    MacPilot 19.95
    WhatSize 12.99
    iDive 79.00 +
    Total: $526.69
    [size=18:d7f6aa5a88]MU Price: $49.99[/size:d7f6aa5a88]

Drive Genius 2.1:
    Optimize/repair/test/resize and clean up you Mac’s drives.

RapidWeaver 4.2.1:
    Create template-based websites rapidly.

Default Folder X 4.1:
    Enhances Save and Open dialog boxes.

VirusBarrier X5 10.5.5:
    Kill the latest viruses.

MacGourmet Deluxe 1.0.5:
    Easily create, build, and share your recipe collection.

Little Snitch 2.0.4:
    Alerts you to outgoing network connections.

iVolume 3.1.4:
    Improves the built-in ‘Sound Check’ function of iTunes.

KeyCue 4.3:
    Displays all menu shortcut commands.

MacPilot 3.2.1:
    Enable over 700 hidden features in Mac OS X & other apps.

WhatSize 4.4.1:
    Helps find out what files are taking up all your HD space.

iDive 1.8.8:
    Digital video shoebox to organize, view and search tapes.

Bijdrager
    solutions

Prima tip!

Maar waarom een poll? Zo onnodig.

Bijdrager
    Martijn Snels

Mm.. ja heb je gelijk in. Was erg benieuwd wie allemaal hier op OMT gebruik maken van die acties. MU heeft namelijk iedere dag een nieuwe deal, en eens in de zoveel tijd zo’n groot pakket!

Bijdrager
    Uzbad

Intussen is de bundel bekend:

MacUpdate

Ik kan niet zeggen dat ik er enthousiast over ben. Alleen RapidWeaver zou mij de moeite (of het geld) waard zijn, ware het niet dat ik nog even op Tiger werk en deze versie alleen voor Leopard is.

Bijdrager
    Martijn Snels

PayPal werkte net niet, dit is zojuist weer gefixed! Ik heb ‘m zelf ook net gekocht, nu de software installeren!

Bijdrager
    boriskiss

ik ken de programma’s niet. dus ik ga het ook niet kopen

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”boriskiss”

ik ken de programma’s niet. dus ik ga het ook niet kopen

Heb je even wat informatie voor je op een rijtje gezet…;-)

Drive Genius 2.1:
    Optimize/repair/test/resize and clean up you Mac’s drives.

RapidWeaver 4.2.1:
    Create template-based websites rapidly.

Default Folder X 4.1:
    Enhances Save and Open dialog boxes.

VirusBarrier X5 10.5.5:
    Kill the latest viruses.

MacGourmet Deluxe 1.0.5:
    Easily create, build, and share your recipe collection.

Little Snitch 2.0.4:
    Alerts you to outgoing network connections.

iVolume 3.1.4:
    Improves the built-in ‘Sound Check’ function of iTunes.

KeyCue 4.3:
    Displays all menu shortcut commands.

MacPilot 3.2.1:
    Enable over 700 hidden features in Mac OS X & other apps.

WhatSize 4.4.1:
    Helps find out what files are taking up all your HD space.

iDive 1.8.8:
    Digital video shoebox to organize, view and search tapes.

Bijdrager
    mollie319

hmmm,

ben niet zo enthousiast eigenlijk.
    Rapidweaver heb ik al helaas.
    Dan blijven Drive Genius en Default Folder X over….
    ook nog wel een leuke prijs, maar toch.

Vaak is er nog wel ergens anders een Mac (software) promo te vinden, ik denk dat ik die even afwacht……

Groeten,

Marcel

Bijdrager
    boriskiss

Dat zijn allemaal reclame praatjes. Ik ga de recensies van de programma’s zoeken en dan ga ik wel kijken of het het waard is.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”boriskiss”

Dat zijn allemaal reclame praatjes. Ik ga de recensies van de programma’s zoeken en dan ga ik wel kijken of het het waard is.

Groot gelijk heb je hoor!:P Ik kende ze toevallig al dus vandaar!:)

Bijdrager
    sven-

Waarom zie ik zo vaak een poll met antwoorden die geen van allen voor mij van toepassing zijn !?

Waarom niet gewoon “Ja” of “Nee” i.p.v. “Ja, zeker weten” of “Nee, ik koop ze liever los” ….

Bijdrager
    mollie319

hmmmm,

ok. Eigenlijk ben ik een ‘sucker’ voor dit soort promo’s 8)
    Dus toch maar aangeschaft.
    Drive Genius en Default Folder X gaven de doorslag zeg maar.
    Is altijd goedkoper dan dat je ze los koopt, en ik blijf Nederlander :evil:

Greetz

Marcel

Bijdrager
    Martijn Snels

Zo ben ik ook… Daarbij LittleSnitch is gewoon een must-have voor iedere Mac gebruiker! Ik had hem nog niet op mijn desktop staan dus lekker makkelijk.:)

Nog 11 dagen en dan betaal je weer de volle mep voor het pakket dames en heren!:)

Bijdrager
    mblokhuis

Wat mij opvalt is dat ze vaak dezelfde programma’s in zo’n promo doen. Een aantal van die programma’s heb ik bij een vorige promo al aangeschaft.

Weet alleen niet of die via MacUpdate was of via iets als MacHeist, misschien komt MacHeist binnenkort wel met een betere aanbieding voor mij!

Bijdrager
    essiw
    ”Martijn

Zo ben ik ook… Daarbij LittleSnitch is gewoon een must-have voor iedere Mac gebruiker! Ik had hem nog niet op mijn desktop staan dus lekker makkelijk.:)

sorry hoor dat is echt een waardeloos programma… oke het geeft je meer een kijk op wat er allemaal gebeurd op je computer, maar die ports waar die mee verbind kunnen toch niks, het enige dat je soms blokt is reclame… en het programma heeft zoveel fouten… bijv: een widget van itunes (om songteksten te downloaden en album covers) deed er 10x zo lang over omdat die zoveel connecties moet maken (en die rules waren al in little snitch) en zo heb ik nog tientallen errors gezien. ik vind et een erg onzin programma, veel bereik je er niet mee…

Bijdrager
    Martijn Snels

Volgens mij moet je ’t programma nog eens beter bestuderen. Het is dé firewall voor OSX.

Bijdrager
    Cenobyte

Ik begrijp niet waarom mensen hier “ik koop liever los” kiezen. Zijn dat dan anti-Nederlanders? :D

Ik koop het pakket wel. Ik had iVolume al, maar dan nog de oude versie en wilde eigenlijk de nieuwe kopen. RapidWeaver had ik ook al, maar ik wil nog graag Drive Genius hebben. Dan is dit relatief weinig geld. Ik ga er dus maar voor :D

Bijdrager
    Freddy Sunder

Ik wacht nog even op de nieuwe MacHeist. Ook steeds een interessante(re) bundel.

Moderator
    Rivanov

Heb me zojuist even aangemeld bij Macheist zodat ik een mail krijg als MacHeist 3 uit komt.

Bijdrager
    snipper
    ”essiw”

sorry hoor dat is echt een waardeloos programma… oke het geeft je meer een kijk op wat er allemaal gebeurd op je computer, maar die ports waar die mee verbind kunnen toch niks, het enige dat je soms blokt is reclame… en het programma heeft zoveel fouten… bijv: een widget van itunes (om songteksten te downloaden en album covers) deed er 10x zo lang over omdat die zoveel connecties moet maken (en die rules waren al in little snitch) en zo heb ik nog tientallen errors gezien. ik vind et een erg onzin programma, veel bereik je er niet mee…

hmm..

Met dit programma kan je precies bepalen welk programma / wat mag doen. Pas als je Little Snitch aanzet, zie je dat allerlei software ‘naar huis belt’. Dat kan zijn om te kijken of er een update is, maar dat weet je niet zeker. Ik gebruik het wel vaker en heb nog nooit een bug meegemaakt.

Opvallende zaken komen aan het licht, bijvoorbeeld dat Rekenmachine soms contact maakt met Apple servers.. Heel apart want eventuele updates gaan al via Mac OS X zelf.

Bijdrager
    Dedstok

Waar is de Optie: “Nee, geen behoefte aan”

Bijdrager
    snipper

Duh Als het je niet boeit.. waarom lees je dit topic dan, laat staan dat je er op reageert :?

Bijdrager
    trueblue53

gekocht…

Bijdrager
    Martijn Snels

Dames en heren, nog zeven dagen te gaan… Even voordat iemand dit vergeet en wél op zijn verlanglijstje had staan…:)

Bijdrager
    Martijn Snels

Heb net een mailtje van MacUpdate ontvangen dat er weer een extra product is toegevoegd voor de eerste 20.000 kopers (ook dus de mensen die al hadden gekocht).

Pangea Arcade 1.0.7:
    Firefall, Warheads, and Nucleus arcade games.

De aanbieding vind je hier!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.