5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    janbergstra

macupdate bundle 2011

Misschien wel interessant, de nieuwe Macupdate-bundle. 11 programma’s, waaronder Parallels Desktop 6 en TechTool Pro 5 voor 49,99 dollar

Zie hier de volledige lijst: https://www.mupromo.com/?ref=9437

Bijdrager
    Nickalicious

Naast Parallels heb ik niks nodig / zie ik geen waarde van de andere pakketten dus voor mij niet echt interessant. Wel bedankt voor het melden!

Bijdrager
    websania

Al zou je alleen maar Parallels nodig hebben: $49,99 is een behoorlijks stuk minder dan €79,95! Ook nog steeds goedkoper dan de student-versie: €63,95. Sterker nog: het is zelfs goedkoper(niet veel) dan de upgrade die €49,95 is! Parallels kost in euro’s €35,79, ofwel een korting van meer dan 50% en dan krijg je er ook nog allerlei andere “crap” bij.

Bijdrager
    Double_UK

En ook belangrijk: 1Password (die we natuurlijk allemaal al hebben :grin:) zit er ook bij, maar je kan ook kiezen voor de Windows-versie. Voor gebruik in Windows (in Parallels).
    Of je geeft ‘m aan iemand anders, natuurlijk. Een perfect cadeau!

Bijdrager
    iep

Parallels Desktop, 1Password, TechTool Pro en Civilisation IV…dat maakt het een best interessante MacUpdate bundel. Het zijn top applicaties die veel mensen wel willen hebben.

@websania: VMware heeft ook voortdurend kortingen van Fusion itt Parallels Desktop. VirtualBox is zelfs gratis. Maar ja, 3D support en stabiliteit is in Fusion op dit moment zo’n beetje het beste en qua pricing is Parallels ook niet zo geweldig (ieder versie moet je weer betalen en kortingsacties zoals VMware ze kent is in mindere mate aanwezig bij Parallels). Of Parallels Desktop nou echt zo voordelig is… Nee, ik zou in dit geval ook eerder kiezen voor het totaal plaatje.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.