10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrwhoopie

Mactheripper op Lion?

Ik heb mij een mac mini gekocht en wil nu al mijn dvd’s gaan archiveren alleen zie ik nu dat mac the ripper niet meer werkt onder Lion…zijn er goede alternatieven?

Bijdrager
    Qmagic

Deze vraag was al eerder gesteld zie hier

Bijdrager
    Sascha

Je kan Fairmount, RipIt of MacTheRipper 4 proberen.

(Bezoek ook eens mijn website voor tips en trucs – onder andere over het rippen van dvd’s – om van je Mac een heus mediacenter te maken: http://macminimediacenter.tk)

Bijdrager
    Mrwhoopie

Hoi Sasha het is door jouw site dat ik aan heel dit verhaal begonnen ben…en ik heb er mijn handen mee vol:p
    ik had op jouw link geklikt en MTR binnen gehaald en toen gezien dat ik het niet kon installen,ook ben ik vandaag TOAST 11 gaan kopen en ik zal morgen nog een supderdive mogen gaan halen want blijkbaar kan ik niet rippen via remote disk:p

verder heb ik bij mijn buurman even wat gedownde filmen op mijn externe HDD gezet en zo getest via plex,maar ik heb echt problemen met de lipsync.
    Het is moeilijker dan ik dacht.

Ripit is ook niet gratis denk ik..

Bijdrager
    Mrwhoopie

Fairmount laat finder vastlopen in Lion heb het 3 x geprobeerd maar ik heb finder nog nooit weten vastlopen tot nu…

Bijdrager
    bert2d2

Hey,
    Ik heb net dit gevonden: Mac DVDRipper Pro: http://www.macdvdripperpro.com/

Lijkt me na één poging een uitstekend programma (niet gratis).
    Een licht beschadigde dvd van jungle-book-2 wou niet rippen met RipIT, maar ript wel uitstekend met dit programma.
    Ik ga nog enkele tests doen, maar denk dat dit programma uitstekend is.

Bijdrager
    bert2d2

Oh ja, ik zit op OS X Lion btw

Bijdrager
    Mrwhoopie

Bedankt voor je tip,ik heb het programma ook gekocht en heb al 2 dvd’s geript,ik krijg echter enkel de stereo track en op de dvd staat een 5.1 track…ik heb gekozen voor full disk image.
    Had jij surround?

Bijdrager
    bert2d2

Hm, geen idee ivm de sound.
    Ik heb hier thuis geen surround installatie, dus het probleem stelt zich niet bij mij:eek:
    Als je het programma hebt gedownload, zou ik hen eens mailen: [email protected]

Verder lijkt het me beter dan ripit te zijn: bij ripit hoorde je de disk bewegen, bij deze applicatie totaal niet…
    Heb nog steeds de demo…

Moderator
    unSOUND

Mac The Ripper 3 build 14 werkt overigens prima op 10.7.2…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.