17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Henque

macrotterdam

Voor zo’n website ga je je toch schamen als mac gebruiker

Al een keer gemaild dat hun site het niet werkt om o.a de volgende rede;

<script type=”text/javascript” src=”file:///Mac%20HD/Users/jasper/Library/Preferences/Adobe/GoLive/Settings/JScripts/GlobalScripts/CSScriptLib.js”></script>

Met die %20HD enz. werkt’ie misschien locaal, maar online is die niet gecheckt.
    Zelfs met Golive, waar deze mee is gemaakt, is er een goede site te maken, mits je ook naar de code kijkt.

Maar dit is niet de enige fout

Zelfs met Golive, waar deze mee is gemaakt, is er een goede site te maken, mits je ook naar de code kijkt.

99% van professionele sites wordt op pc gemaakt, maar dat kan net zo goed op de mac, …laat mij me aub niet schamen.

Mail ze ook ff:
    [email protected]
    Misschien dat we er dan uiteindelijk achter komen wat ze te bieden hebben.
    Wedden dat ze na genoeg mails wat aan hun website doen…

Geen wonder dat apple aleens heeft ingegrepen om hun vlaggen, maar ze hebben de website nog niet gezien.
    Zo’n bedrijf en zo’n amateurisme met de site

Dit bericht: Zo Okt 12, 2003 3:55 am
    Hopen dat er hierna wat gebeurt

Bijdrager
    SvS

Sommige links in frame doen het niet, bedoel je dat? Verder laden alle plaatjes.

Bijdrager
    Thijs

%20 is gewoon een ANSI code voor een ‘ ‘ ( spatie ), dat moet gewoon werken. Heeft niks met wel of niet IE te maken….

Moderator
    Adriaan Mol
    ”henque”

<script type=”text/javascript” src=”file:///Mac%20HD/Users/jasper/Library/Preferences/Adobe/GoLive/Settings/JScripts/GlobalScripts/CSScriptLib.js”></script>

Jasper (de webmaster) verwijst hier inderdaad naar een lokaal script;)

Bijdrager
    Henque
    ”Thijs”

%20 is gewoon een ANSI code voor een ‘ ‘ ( spatie ), dat moet gewoon werken. Heeft niks met wel of niet IE te maken….

Heeft niets met de browser te maken (Safari, IE)
    Bij “Contact” staat het script niet online.

Links “Randapparatuur, Software, Diensten, Activiteiten” doen het niet.

Ik neem aan dat je je site checkt

Moderator
    Lucas Raggers

Zij weten natuurlijk ook dat hij het niet doet. Ze hebben gewoon de informatie niet. En wat er al op staat, daar staan dan weer geen prijzen bij. Wat ik niet snap is dat ze hier geen prioriteit van maken. Onbegrijpelijk. Aan die site heb je gewoon helemaal niks op dit moment.

Bijdrager
    Ruben
    ”lucasraggers”

En wat er al op staat, daar staan dan weer geen prijzen bij.

Dat vind ik inderdaad ook ERG irritant… als ik op zo’n site kijk dan is dat meestal omdat ik iets zou willen aanschaffen… dan wil ik natuurlijk WEL weten wat het gaat kosten, anders kan ik net zo goed plaatjes gaan kijken bij Apple.com, ziet het er ook beter uit!

Bijdrager
    Henque

Hier zitten hun potentiële klanten
    Mail ze [email protected]

Bijdrager
    Sad

‘k heb ze gemaild want ik wil eerst wel eens de prijzen weten voor ik naar Rotterdam afreis!

Bijdrager
    Ruben
    ”colpolyp”

’k heb ze gemaild want ik wil eerst wel eens de prijzen weten voor ik naar Rotterdam afreis!

Ik denk eigenlijk eerder dat het hun bedoeling is dat je gaat bellen voor de prijs, zodat ze meteen allemaal mooie verkoop-praatjes af kunnen steken. Op zich wel jammer, want voor sommige personen werkt dat niet (zoals bij mij). Ik heb een hekel aan telefoon en als ik online bij een “store” niet kan vinden wat iets kost, dan zoek ik het gewoon ergens anders.

Bijdrager
    Henque

ik denk dat ze reacties vanaf dit forum (wat toch een behoorlijke status heeft in de benelux) niet zullen onderschatten
    Of is het enkel “bene”?

En ik wil wel een goeie macshop in de buurt…

Bijdrager
    Thom

Laten degene die het hardst klagen eens een leuke offerte voor een nieuwe site mailen naar Macrotterdam!

Ik heb het te druk.

Bijdrager
    Henque

Heb me aangeboden in mijn mail

Bijdrager
    Sad

‘k heb me ook aangeboden om ze te helpen!

Moderator
    Lucas Raggers

Nog steeds geen veranderingen op hun site. Schande!

Moderator
    Strifer

werkt nog steeds niet, heb maar even een mailtje gestuurd.

Moderator
    Lucas Raggers

Heb er vanmiddag Panther gekocht voor de educatieprijs. De verkoper vertelde me dat ze een site aan het maken zijn met een onderliggende database die voor alle StoneHouse winkels dienst doet. Duurt wat langer dan voorspelt. Zo werd me verteld.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.