7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ingmar1

MacPro

Hallo,

Ik heb nu een mac G4 met o.a. CS2. Kan deze soft worden geïnstalleerd op een nieuwe Macpro?
    Iemand ervaring met de draadloze muis en toetsenbord?
    Kan trouwens alle soft die ik nu heb op mijn G4 worden geïnstallerd op Macpro?
    Ik werk met Tiger 10.4.8

Bijdrager
    pieter78

Adobe CS2 is voor zover ik weet geen Universal Binary, dus zal mogelijk niet zo lekker draaien op je Mac Pro (maar wel draaien, alleen zit daar dan Rosetta als tussenlaag bij).

Adobe zou geloof ik pas hun nieuwe productlijn Universal maken, maar de huidige lichting niet meer aanpassen. Als deze software heel belangrijk voor je is, misschien even wachten… Anders gewoon doen.

Succes!

Bijdrager
    Nikita

Op de Core 1 Duo iMac’s schijnt CS2 te draaien vergelijkbaar met zoals het draait op een 1 GHz G4, dus op de Mac Pro zal het wel loslopen. Niet zo snel natuurlijk als het op een G5 draait, maar het is werkbaar.

Bijdrager
    huinkroese

Heb laatst aan den lijve ondervonden dat het verschil tussen CS2 op de 2.0 MacPro en de 2.3 DC G5 nihil is. Kun je nagaan wat een feest dat begin april met CS3 wordt.
    Geen probleem dus, ookal draait het niet onder Rosetta.

Bijdrager
    Nikita

Kijk, dat dacht ik al… Zoveel processorkracht in de Mac Pro – dat moet die vertraging van Rosetta toch wel kunnen goedmaken. Als je straks een Universal versie hebt, moet het helemaal van een leien dakje gaan. :)

Bijdrager
    lowfi
    Bijdrager
    Marius1976

@lowfi

Dat is een mooie link die je daar gaf!

Interessant is het ook!

Ik ben ook wel benieuwd naar CS3, althans de bevindingen van de gebruikers op Mac Pro, want ik heb aan Elements meer dan genoeg, en dat loopt zelfs op mijn iBook meer dan prima.

Marius

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.