14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Montagekid

MacPro komt niet uit sluimer stand met High Sierra

Ik heb een clean Install gedaan op mijn MacPro van High Sietra (HS). Het probleem dat zich voordoet is dat mijn computer/schermen niet mee uit slaapstand/sluimer of CTRL/Shift+Cd uit ontwaakt.(alleen schermen uit) De schermen gaan aan in het zwart en daar blijft het bij. Heb HS opnieuw geĂ¯nstalleerd meer dat helpt niet. Ook een SCM en PRAM uitgevoerd. Wie weet de oplossing?

Bijdrager
    Dieter_31

Is het een draadloos toestenbord?

Bijdrager
    Dieter_31

Welke mac pro gaat het?

Bijdrager
    Montagekid

Nope geen draadloos toetsenbord en met is een MacPro late 2013, 2,7Ghz 12-core

Bijdrager
    Dieter_31

Ach een trash can blijkbaar zijn er veel problemen met de usb poorten. Ik werk met mac pro 5.1 en ik dacht aan je GPU

Bijdrager
    Flits333

Hier geen last van (MacPro 2013 10-core). Heb je ook al getest als er geen randapparatuur aan hangt?

Bijdrager
    Montagekid

Dank voor jullie reactie. Ga proberen zonder randapparatuur. Jullie horen het.

Bijdrager
    koen

Had je al problemen vĂ³Ă³r je die eerste clean install deed?

Bijdrager
    Dieter_31

Laat het ons weten he. Want op een forum heeft iemand zelfde probleem gehad. Maar die heeft terug gezrt naar Sierra blijkbaar.

Bijdrager
    Montagekid

@Koen nee geen problemen hiervoor.

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    Montagekid

@Beech Thx! Ben idd niet de enige. Ik heb nog steeds geen oplossing. Overweeg om terug te gaan naar Sierra.

Bijdrager
    Dieter_31

Ik vind bizar mijn “oude” mac pro 5.1 werkt alle poorten en usb toestanden. Mac pro late 2013 is toch nieuw model en daar zou problemen mee zijn. Je kan altijd terug gaan naar Sierra. Wie weet komt dat allemaal in orde

Bijdrager
    Montagekid

Opgestart in veiligemodus, alles werkt weer prima. Opgestart naar normalemodus en vooralsnog prima. Wel iStat en Dropbox verwijderd, nu checken of het daar in zit.

Uitleg veiligemodus: https://support.apple.com/nl-nl/HT201262

Dank voor jullie reacties.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.