5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    powermaccie

MacPro early 2008 en HD (4K) scherm.

Hallo
    Zou graag op mijn oude MacPro (early 2008) een 27inch HD of 4K scherm aansluiten als tweede scherm. Heeft iemand daar al ervaring mee. Hoe dit je dit praktisch, en is het wel mogelijk? Alle info welkom.

Geblokkeerd
    Carp

Je hebt dan wel een GPU nodig die 4K aankan natuurlijk, bv een AMD 7950 of 7970…of NVdia GTX960 of GTX 970.
    Aansluiting via Displayport 1.2 (of miniDisplayport), je kunt een PC GPU gebruiken, hij zal wel op pci 1.0 lopen als de kaart niet word ge’flashed.
    Voor de NVdia’s moet je van tevoren de webdriver installeren, maar dat is alles.

Bijdrager
    powermaccie

Dank je voor je feedback. Brengt me dichter bij een oplossing. Ben eens naar prijzen aan het kijken wat betreft de vernoemde kaarten. Echter ik vind vele verschillende versies van dezelfde kaart.Bijvoorbeeld de Geforce GXT 970 bestaat in de versie gaming 4G, 4GDST, gaming LE en Golden edition. Allen hebben een andere prijs en zien er telkens ook anders uit. Is trouwens ook zo voor de andere kaarten.Maak het uit dewelke ik uiteindelijk koop?

Bijdrager
    powermaccie

Allen hartelijk dank voor de feedback.

Het is volgende combo geworden.

Groeten
    Ludo

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.