8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Olivier1978

MacPro 2 x 3ghz Quad Core

Ik heb een MacPro met 2 x 3ghz Quad Core van een paar jaar terug met Mac OS X 10.6.8 op. Ik kan die blijkbaar niet updaten naar 10.8.3. Hoe kan ik zien tot welke versie van Mac OS X ik kan gaan en waar kan ik die precies vinden?

Bijdrager
    johnkeates

Voer je serienummer bij apple in op de techspecs site van het support onderdeel, of ga naar everymac.com en gebruik de lookup functie.

Bijdrager
    Lockheed SR-71

Als het goed is kan je deze computer tot OS X 10.7.5 (lion) updaten.
    Deze software kan je niet meer in de appstore krijgen. Daarvoor moet je contact opnemen met Apple.

Bijdrager
    Chorro

Ik heb een MacPro met 2 x 3ghz Quad Core van een paar jaar terug met Mac OS X 10.6.8 op.

Ligt zwaar op de maag denk ik zo.

Mactracker geeft aan dat als je een A1186 hebt, je Mountain Lion zou moeten kunnen draaien. Punt is alleen wel dat het hier gaat om de A1186 en ik niet weet of dat degene is die je hebt. Het is de meest recente variant met een 2x 3gHz QC.

Inactief
    Anoniem

Ik heb exact de zelfde Mac Pro (kwa specs) en draai makkelijk de nieuwste versie, we zijn ondertussen trouwens al bij 10.8.4.
    Het kan ook zijn dat jij een 1.1 hebt en die een keer hebt geupgraded naar een 8 core 3.2?

Anders dan dit zou ik ook niet weten.

Edit: ik heb de net iets duurdere 3.2 ghz, maar toch lijkt je dat niet uitmaken…

Bijdrager
    TheBigZ
    Inactief
    Anoniem

ooh dat is waar ook, er was ook al een 8 core bij de Mac Pro 2.1, ik heb de 3.1…
    de 2.1 draait idd geen ML meer

Sleutelbeheerder
    Night

Je kan het zó zien: klik in het Apple menu op ‘about this Mac’ en dan op ‘more info’. Dan staat het “volgnummer” achter MacPro bij het machinetype.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.