30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Bijdrager
    ivan92
    ”Merkava”

volgens mij wordt het begrip traag opnieuw gedefinieerd door Macosx.
    Net even voor de gein wat metingen gedaan 28,17,29 seconden en één time out.

zoals op de voorpagina al gemeld is eerder deze week word er gewerkt aan een nieuwe versie. we verwachten dan uiteraard wel meer snelheid

Bijdrager
    Marconius

Op zich loopt de site wel lekker, behalve als ik een bericht post, dan word ik er voor een paar minuten uitgegooit. Vervelend.

Q:
    Bijdrager
    Merkava

MACOSX.NL traag en onbereikbaar?

Bijdrager
    AppelJuice

Heeft er iemand al eens in de ledenlijst gekeken, er worden een partij spamachtige namen aangemaakt!

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    Turbanus

Je zou alle figuren met 0 posten, (niet aktief) ineens moeten kunnen deleten.

Bijdrager
    Oortjes
    ”Turbanus”

Je zou alle figuren met 0 posten, (niet aktief) ineens moeten kunnen deleten.

Ga je gang, liever vandaag dan morgen. Haal alles en iedereen weg die nog nooit heeft gepost, en die al één jaar niet meer actief is.

Bijdrager
    AppelJuice

Maar het is wel opvallend dat de afgelopen twee dagen allemaal vage namen worden geregistreerd met in het profiel internetadressen naar valium, sex en noem maar op.

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    hansenonline

of een nieuwe aanmelding met het invoeren van een tekst die op een plaatje staat, dit is steeds vaker de manier van registratie!

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    MacbookTo

Die cijfers e.d. kunnen machines niet lezen, maar moet echt door mensen ingevuld worden. Spam wordt vaak automatisch verstuurd.

Bijdrager
    Selected
    ”ivan92″
    ”Merkava”

zoals op de voorpagina al gemeld is eerder deze week word er gewerkt aan een nieuwe versie. we verwachten dan uiteraard wel meer snelheid

pfffff..uitendelijk..gelukkig maar..

Moderator
    Lucas Raggers
    Bijdrager
    sypie

Nee, we gaan hier verder omdat dit topic ouder is, het is namelijk een afsplitsing van een lang topic. Dit topic heeft de historie die gaat over onbereikbaarheid en het erg traag zijn van de website. Mensen kunnen dat laten weten of vragen aan anderen. Het andere topic is bedoeld om ideeen aan te dragen wat men daar aan kan doen.

Bijdrager
    Bor

Ah, gezellig dat de mods ook ruzie gaan maken:p

Wel prettig dat er iets gaat gebeuren, vooral spannend dat ze iemand nodig hebben die met wikisoft overweg kan… Wie weet heeft sypie er straks een concurrent bij!!!

Bijdrager
    ISS

Deze site is om te huilen zo traag, een reden waarom ik MacOSX.nl minder bezoek, veel time-outs, etc…
    Ik ga niet weer meedoen met zo’n doneer-actie, de vorige keer is daar een xServe voor gekocht, deze is later zomaar verkocht… Maar ja… suc6 met de site.

Bijdrager
    EclipX

Ik woon in Belgie, soms moet ik lang wachten totdat de pagina geladen is

Bijdrager
    KeKo

bouw om je aan te melden zo’n letterding erin (waar je de letters moet overtypen).
    knikker niet iedereen eruit die een jaar niets meer gepost heeft. Alhoewel ik vroeger vaak gepost heb, doe ik dat nu nog maar zelden, wat niet wegneemt dat ik wel vrijwel elke dag hier kom (en voornamelijk kijk).
    Het forum is natuurlijk ook een database geworden met allerlei oplossingen.
    Wat jullie nu voorstellen wekt juist in de hand dat bestaande vragen opnieuw gepost gaan worden.
    effectief zou het ook zijn om allerlei oude posts te archiveren, met name die in de lounge waar niemand meer naar kijkt…

Bijdrager
    JDVM

Zit er geen catchpa in de registratie (zo heet een random plaatje dat je moet overtikken)? Ik dacht dat dat standaard in PHPBB zat?
    Da’s in ieder geval wel slim om in te bouwen.
    Ook is het misschien handig om te zorgen dat alleen geregistreerde members de fora kunnen lezen.

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    TijhofGraphics

MacOSX.nl lag er nu al weer uit.

– Eerst kon de server niet worden gevonden.

– Toen Fatal Error(onderhoud)

En toen een of andere PLESK page…

– En nu doet ‘ie het weer.

phpBB : Fatale Fout (onderhoud)

[size=9:39d4275036]Could not connect to the database[/size:39d4275036]

Wat was er nu weer aan de hand ?

PS: Tijdens het bekijken van Voorbeeld van dit bericht was het wer Fatale Error….

Bijdrager
    macmickey2

dus wel gevonden, 3x gepost..geduld, geduld…’men” is druk bezig met v2 van het forum..*kuch* vaporware*kuch*

Bijdrager
    macmickey2

Hey Tijhoff! Kap ff! Wacht nou eens ff een paar minuten en kijk dan of je bericht er staat of niet…:P

Bijdrager
    TijhofGraphics

Hoi :oops: ….

Ik zie nu dat die berichten (4x gedrukt) wel overkwamen terwijl Safari(1.3) error gaf van Server niet gevonden na 60 seconden. Mijn oprechte excusssssus 8)

Bezig met v2 van MacOSX.nl ?
    Ik ben altijd op de hoogte en ik wist het niet !?
    Ik check even het nieuws enzo, sorry voor de berichten.

Ik probeer al contact te maken met een Mod om de dubbele te verwijderen.

T.

@Moderator: Graag bij het verwijderen van de dubbele de laatste ipv de eerste laten staan a.u.b.

EDIT: Bij het plaatsen van deze post(niet de edit maar de post zelf) zei Safari ook dat de server niet werd gevonden na 60 seconden terwijl ik zie dat hij er wel staat, maargoed.

Bijdrager
    Yaris

Ik heb de dubbele posts van TijhofGraphics verwijderd. Gelieve maar één keer op de Plaats bericht-toets te drukken en dan te wachten tot je bericht op het forum verschijnt a.u.b.

”TijhofGraphics”

@Moderator: Graag bij het verwijderen van de dubbele de laatste ipv de eerste laten staan a.u.b.

Sorry, te laat gezien.

Bijdrager
    Mac_Laurens

Ik ontvang ook geen e-mails meer als er een reactie komt op een geabonneerd topic, ondanks dat dit in mijn profielinstellingen wel zó staat ingesteld.

Bijdrager
    sypie

Daar is de beheerder na 2 dagen al van op de hoogte gesteld. Dat er niets/weinig aan gedaan wordt begrijp zelfs ik niet. Tenzij het probleem simpelweg niet oplosbaar blijkt, maar zelfs dan wordt er ricting ons GEEN melding gemaakt zodat wij dat tegen iedereen kunnen zeggen.

Bijdrager
    macmickey2

Jongens, kom op nou…niet zo ongeduldig he. Het beheer is er pas een jaar of 2 mee bezig en…… tada!. Dus ik denk dat in OMT #142 de aankondiging komt dat er wat gaat gebeuren…:wink:

Bijdrager
    Merkava
    ”sypie”

Daar is de beheerder na 2 dagen al van op de hoogte gesteld. Dat er niets/weinig aan gedaan wordt begrijp zelfs ik niet. Tenzij het probleem simpelweg niet oplosbaar blijkt, maar zelfs dan wordt er ricting ons GEEN melding gemaakt zodat wij dat tegen iedereen kunnen zeggen.

Je doet net of je verbaast bent, je zou toch moeten weten dat al die moderators die jou voorgegaan zijn stuk liepen op die muur van onverschilligheid. Of ben je echt zo naief dat jij dacht wel even het verschil te kunnen maken. Maar goed, zolang er genoeg sukkels zijn die dan toch weer de mod uit willen hangen zal het nog wel even zo blijven.
    Gelukkig krijgen de alternatieven steeds meer body, de sfeer is daar goed, de info up tot date en gelukkig ook steeds completer.

Het is erg jammer dat dit topic enorm ingekort is want we krijgen gewoon weer een herhaling van alles wat zich hier de afgelopen jaren al afspeelt.
    Het is gewoon een ongoing “drama” met steeds weer dezelfde problemen, traagheid, off line, geen cookies, emaiwaarschuwing die zelden werkt, mods die tegen een muur aanlopen en uiteindelijk het bijltje er bij neergooien enz enz.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.