9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

macosx-challenge ? Met prijzen…

Zullen we hier eens eens een echte MACOSX-CHALLENGE te houden ?
    Zie voor meer info de nikeplus.com site.
    Bijvoorbeeld wie legt de eerste 200 km af of zo iets…..

Misschien een leuke prijs aan verbinden zoals een armband voor de ipod of zoiets ? Of nog beter een nieuwe nano ? Als iedereen 2 of 3 euro inschrijfgeld betaalt kan daar de prijs van betaald worden of zo. Dan heb je maar 50 mensen nodig…. Zouden er uberhaupt 50 mensen zijn die een ipod nike+ kit hebben ?
    Iemand andere ideen ? Laat het weten dan aub.

Wellicht kan een van de auteurs of moderators eens kijken of dit kan slagen ?

Bijdrager
    kontheur

Ben jij toevallig een Keniaan ofzo, dat je zo op die wedstrijden bent aan het azen?

Bijdrager
    appleimacg5

hahah nee ik ben de tweelingbroer van marti ten cate….

Bijdrager
    iDog

Tja, op zich een leuk initiatief, maar als je dat gaat doen is de kans op fraude wel erg groot, denk ik.

Wat verhindert mij om een paar kennissen die ook lopen (hypothetisch, want ik ken geen andere renners in mijn omgeving) mijn nano+kit mee te geven en vervolgens hun resultaten als de mijne te laten optellen.

Zolang er geen materiele prijzen aan verbonden zijn, zullen mensen dit niet vlug doen, maar op het moment dat er daadwerkelijk iets te verdienen valt, is de kans op bovenstaande ‘truukjes’ wel erg groot natuurlijk…

Bijdrager
    appleimacg5

klopt… Daar heb je zeker een punt. Bovendien als mensen van en naar het station lopen met hun ipod komen de km’s er natuurlijk ook makkelijk bij, maar goed dat is niet uit te sluiten lijkt me.

Misschien gaat het wel mee vallen als we een kleinere meer ludieke prijs verzinnen.
    Met een mooie prijs doen natuurlijk meer mensen mee.. Dat maakt het natuurlijk toch aantrekkelijker.
    De winnaar wordt persoonlijk door mij getest. Als blijkt dat de test ver onder de maat is moet de prijs bij mij ingeleverd worden…. :))
    Zonder gekheid denk allemaal eens mee…..

Bijdrager
    Pjotr

“De Trans-sea iPod Nike Nano endurance run”
    Van de Waddenzee via Zuiderzee (IJsselmeer) naar de Noordzee (Oosterschelde), Ofwel van Groningen naar Goes.
    Wie de race wint, krijgt per stap 1 cent waarvan de helft naar een goed doel gaat.
    Nu nog sponsoren zoeken en het NOS journaal tippen.

Zoiets?

Bijdrager
    Marius1976

Idee van Pjotr is een bijzonder coole invulling van het voorstel van de TopicStarter.

Het is op zich wel een onwijs ludieke manier om de iPod + Nike sport kit in het nieuws te brengen.

Het idee om het tevens te koppelen aan een goed doel lijkt me strategisch bezien ook nog handig (los van het feit dat een goed doel en goed doel is), omdat dat vaak de publiciteit wint, en de sympathie van veel mensen.

Mocht de afstand voor velen te groot zijn, dan kan het misschien ook een soort ‘estafette’ zijn… in ploegen. Dat je het verdeelt over 4 trajecten, en dat iedereen zich kan inschrijven op 1 traject.

Lijkt me echt wel grappig ja.

Marius

Bijdrager
    appleimacg5

Kijk dat zijn ideeen……

Bijdrager
    xpumax

Ik vind 200 km wel een beetje veel. Ben een beginnnende hardloper. :P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.