13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    willemfilm

Macossaix vindt niets

ik heb het programa macossaix wat juli laatst op de site hadden gezet geïnstalleerd
    nu wil ik foto,s van google gebruiken om een mozaïek te maken maar als ik bijv. apple in voer vind hij niks zie hieronder

weet iemand hoe dit kan
    mvg willem

Bijdrager
    willemfilm

Bijdrager
    D.Bovens

Hier ook precies hetzelfde. Als ik iets bij Flickr intypte, vond hij wel voldoende afbeeldingen.

Bijdrager
    MacMeijers

Ik kan gewoon m’n foto’s uit iPhoto gebruiken

Bijdrager
    MacTS

Klopt, flickr of iPhoto werken als bron, Google niet. Ik kan mij herinneren dat de vorige versie van Macosaix dit wel kon. De laatste versie is misschien niet Snow Leopard compatible?

Bijdrager
    MacMeijers

Toch, ik werk op SL

Bijdrager
    MacTS

Werkt Google als bron ook?

Bijdrager
    willemfilm

nee ik werk ook op sl

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als een programma het nog wel met Flickr doet maar niet meer met Google, zou ik aannemen dat het probleem bij Google ligt en niet bij de combinatie programma-besturingssysteem … Grote kans namelijk dat dit ligt aan dat Google onlangs de pagina’s om te zoeken naar afbeeldingen helemaal veranderd heeft.

Bijdrager
    MacTS

Niet onlangs hoor. Volgens mij werkt het met Google foto’s al langer niet meer.

Moderator
    unSOUND

Zou het niet kunnen komen door het feit dat Google onlangs de Google-images functie grondig veranderd heeft ?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Hoor ik een echo?;)

Moderator
    unSOUND

Herhaling is de kracht van de reclame…

:innocent:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.