30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)
  • Q:
    Bijdrager
    MindBlower2k4

MacOS X x86 Developer DVD GELEKT

dit keer geen geintje…

is 2.8 Gb groot,

LINK: http://www….
    NFO: http://www….

werkt alleen op pc’s met beveiligings chip een SSE3
    tjek
    Greetz…

is op de grotere torrent sites te vinden, is een DMG image.

July 29, 2005 – We can now confirm that the Developer Transition Kit Installation DVD has been leaked to the major torrent sites. According to sources, the DVD image is in .dmg format and includes an NFO (http://www.tuxtalk.org/files/phenix.nfo). Of course, we can only assume that this DVD will not immediately be ready to install on x86 machines, as it still incorporates SSE3 and the TPM. More news as it happens… View forum thread about DVD leak

[mod:28cac4dfa2=”tiny”] Ik heb de link verwijderd. Dit verwijst naar iets wat illegaal is en wat we daarom niet kunnen ondersteunen.[/mod:28cac4dfa2]

Bijdrager
    DonJoe

ff kraken en de hele wereld kan ook osx doen

Bijdrager
    Nickel

Had het inderdaad ook al gelezen maar ik bespaar me de moeite van het downloaden maar want als je hem al geinstalleerd hebt (wat volgens mij bijna onmogelijk is) heb je nog niks, geen geluid, geen printer, geen netwerk NIKS!

Bijdrager
    MindBlower2k4

je krijgt hem niet geinstalleerd, hij geeft aan dat de pc niet word ondersteund door Darwin/x86

Komt denk door de beveiligins chip

Bijdrager
    MindBlower2k4

* Why does it refuse to install on any PC? ;;
    ;; ;;
    ;; As far as we know, there are several limitations which prevent this DVD from installing on any ;;
    ;; PC other than the Developer Kit. ;;
    ;; ;;
    ;; First, this version of Tiger appears to have been compiled for SSE+SSE2+SSE3 machines. ;;
    ;; It might be necessary to have a SSE3 supporting CPU. ;;
    ;; ;;
    ;; Secondly, the developer hardware kits feature a TPM (Trusted Plataform Module) chip. ;;
    ;; This is a TCPA/Palladium implementation that uses a Infineon 1.1 chip which will prevent ;;
    ;; certain parts of the OS from working unless authorized, efectively working in a similar way to ;;
    ;; a hardware dongle. You can see pictures of the chip in the Developer Kit here, right next to ;;
    ;; the BIOS:

Bijdrager
    McPherson

Je gaat met Pc’s en Windows gebruikers aan de gang en kijk wat ervan komt, dingen lekken uit……

Te Geestig !!!!

:mrgreen:

Bijdrager
    klaus

MacEvisu, die zaken lekken ook uit bij mac-gebruikers hoor. Tiger was ook te vinden op het torrent-circuit

Bijdrager
    LoveBug356

Tja die beveiligingschip zal de hacker’s ook lang tegenhouden. :o

De dan logisch volgende stap zou zijn het OS open stellen voor alle PC’s. Dit hoeft ook niet meteen een slecht teken te zijn. Apple hardware zal blijven verkocht worden ( omdat hij gewoon goed is) en er kan dat wat meer volk komen werken op de software afdeling van apple. ( is mss nodig)

Bijdrager
    maceddy

Ik zag em al staan vanmorgen..
    Maar die was 2,2 GB:?

Bijdrager
    martijnG

Apple hardware zal blijven verkocht worden ( omdat hij gewoon goed is)

Erg idealistisch gedacht, Macos Maakt voor het grootste gedeelte de Mac naar mijn mening.

Bijdrager
    Xenophon
    ”LoveBug356″

Tja die beveiligingschip zal de hacker’s ook lang tegenhouden. :o

De dan logisch volgende stap zou zijn het OS open stellen voor alle PC’s. Dit hoeft ook niet meteen een slecht teken te zijn. Apple hardware zal blijven verkocht worden ( omdat hij gewoon goed is) en er kan dat wat meer volk komen werken op de software afdeling van apple. ( is mss nodig)

Mensen die nu niet betalen voor hun XP gaan dat in de toekomst ook niet doen voor een X86-Mac-Os X. Ik vraag me ook af hoe de driver-support in zo’n gelekte versie is.

Bijdrager
    LoveBug356
    ”martijnG”

Apple hardware zal blijven verkocht worden ( omdat hij gewoon goed is)

Erg idealistisch gedacht, Macos Maakt voor het grootste gedeelte de Mac naar mijn mening.

Nope, veel mensen in de linux-omgeving werken met Mac-hardware omdat deze goed is. Apple software gaat van de doos recht de prullenbak in.

Bijdrager
    popsickle

moesten ze nu iets kunnen doen aan de linux support van de airport express..
    Voor de rest zijn de meeste mac idd goed voor linux doeleinden

Bijdrager
    Daan.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het op elke pc draait
    Net als met Xbox chipje erbij, en het draait alles.

Bijdrager
    Atagonis

Er bestaat al een tijdje een project die die beveiligings chip emuleert dus denk niet dat het nog heel lang wachten is.

Bijdrager
    Rini

Toch eens opzoeken op de torrent sitez. Ben erg benieuwd hoe dat op een intel draait!
    Ben benieuwd of we al heel lang bedonderd zijn….

Die krack komt vanzelf een keer…. Als ie maar genoeg gedownload / gebruikt word dan gaat er iemand vast wel zitten pielen om het draaiende te krijgen… Idioten genoeg in het PC circuit. 8)
    Kwestie van tijd.

Bijdrager
    NoiA

ik heb hem maar krijg hem niet aan de praat op me peecee….

boeiend ook trouwens ik wil mijn peecee niet eens meer gebruiken…. haha

Bijdrager
    Sixer

Realiseer je wel dat onder VMware, de boel alsnog bijzonder traag draait.

Ik zag net dat iemand het native (zonder vmware) aan de gang heeft, dus
    het is nu nog een kwestie van geduld voordat er generic x86 Tiger-DVDs
    op BitTorrent rondgaan.

Meer info hier.

Bijdrager
    Atagonis

heb em hier op een dell 8400 native draaien. Alleen nog geen geluid of internet.

Bijdrager
    Sixer