2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    powerbookpismo

macos X onverwacht gestopt op macbook pro

Heb de laatste tijd een raar probleem.Zo nu en dan als de macbook pro in sluimerstand staat en ik hem er weer uit haal doet hij nix,Als ik dan herstart verschijnt “de computer werdt opnieuw opgestart omdat macos x onverwacht is gestopt… Heeft iemand dit probleem nog?

Bijdrager
    Schizotypic

Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik had mn macbook pro pas een aantal dagen toen hij plotseling tweemaal kort na elkaar vastliep. Dit gebeurde alleen maar wanneer ik mn mac uit de sluimerstand haalde. Ik was meteen bang dat het iets hardwarematig was. Maar aangezien ik nieuw ben op het gebied van osx dacht ik dat het waarschijnlijker was dat ik gewoon iets fout deed.
    Ik realiseerde me dat ik mn laptop uit de sluimerstand haalde door de powerknop in te drukken. Na een paar keer testen zonder de powerknop in te drukken maar gewoon een random knop, merkte ik dat het probleem zich niet meer voordeed. Sindsdien heb ik geen last meer gehad van crashes.

Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ik zou zeggen probeer het eens, mocht je net zoals ik normaal gesproken de powerknop gebruiken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.