11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Atagonis

MacOS X 10.4.8 met de 10.4.8 kernel nu ook voor “gewone” PCs

Nu denk je misschien: oud nieuws, we wisten al dat het op gewone PC’s draait. Toch is dit wel degelijk nieuws. Tot voor kort waren alle versies van osx voor de hackintosh gekraakt en gepatched voor gebruik met de 10.4.1 kernel. Maar het is, met behulp van de door Apple uitgebrachte 10.4.8 kernel source en een hoop aanpassingen, nu eindelijk mogelijk de nieuwe kernel te gebruiken. Voordeel is nu dat het systeem stabieler, sneller en meer compactible is dan voorheen. De aanpassingen aan de kernel source zijn legaal, echter de TPM beveiliging patch die nog steeds nodig is niet.

Bijdrager
    compie

betekend dat dat ze leopard ook kunnen kraken?

:?

Bijdrager
    magic-with-mac

Natuurlijk mag je er wel over praten, zolang je maar geen linkjes gaat uitwisselen e.d.

Bijdrager
    Nietzman
    ”computergenie”

betekend dat dat ze leopard ook kunnen kraken?

:?

Alles kan.

Gast
    Anoniem
    ”Atagonis”

Nu denk je misschien: oud nieuws, we wisten al dat het op gewone PC’s draait. Toch is dit wel degelijk nieuws. Tot voor kort waren alle versies van osx voor de hackintosh gekraakt en gepatched voor gebruik met de 10.4.1 kernel. Maar het is, met behulp van de door Apple uitgebrachte 10.4.8 kernel source en een hoop aanpassingen, nu eindelijk mogelijk de nieuwe kernel te gebruiken. Voordeel is nu dat het systeem stabieler, sneller en meer compactible is dan voorheen. De aanpassingen aan de kernel source zijn legaal, echter de TPM beveiliging patch die nog steeds nodig is niet.

Tjah. Ik heb deze liever op m’n bureau
    dan dit ding

If you catch my drift :innocent:

Bijdrager
    Atagonis
    ”DCakici”
    ”Atagonis”

Tjah. Ik heb deze liever op m’n bureau
    dan dit ding

If you catch my drift :innocent:

Ik weet wat je bedoelt. Daarom heb ik ook een macbook pro bestelt.

Gast
    Anoniem
    ”Atagonis”

Ik weet wat je bedoelt. Daarom heb ik ook een macbook pro bestelt.

:wink: Good for you!

Bijdrager
    Steff

Het laat me koud van binnen … het zal nooit zo goed draaien als het op een Mac zal draaien. Apple en Intel zullen er wel vaker dan 1 vrijdagavond met sterke drank over nagedacht hebben. Eigelijk best wanhopig … een PC met een Mac, is het zo goed dan?

:wink:

Bijdrager
    hackie

ik zeg maar zo…. wat voor BMW geldt, geldt ook voor apple:

8) :lol:

Bijdrager
    Burp

Zal toch wel meevallen, elke keer hoor je erover maar dan wordt de grafische kaart niet ondersteund en is het beretraag. OSx onder Vesa 2.0 drivers draaien is geen pretje (geen hardware versnelling) :evil:

Bijdrager
    Atagonis

Valt wel mee, je moet alleen geen spelletjes spelen. Verder zijn er projecten die drivers aan het maken zijn voor ati en nvidia kaarten.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.