8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Wim

[Opgelost] macOS 10.15.2-update

Ik krijg deze update niet geïnstalleerd. Het systeem geeft steeds opnieuw aan dat de computer herstart moet worden. Een update volgt niet.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Inactief
    Anoniem

Welke Mac? Welk OS staat er nu op?

Bijdrager
    Wim

Koen,

Het is MacBook Pro (Retina, 13-inch, Early 2015) en er staat nu Catalina 10.15.1 op

Bijdrager
    jasper050

Het duurde bij mij ook lang, ook paar keer moeten herstarten en opeens liep de update door en was het zomaar klaar. Had ook MacBook met Catalina 10.15.1

Bijdrager
    Wim

Het is uiteindelijk gelukt.

Bijdrager
    Dick de Roos

Door voortdurend te herstarten?

Graag de ervaringen delen. 🤓

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat het verstandig is voor mensen die niet meteen upgraden om in Systeemvoorkeuren > updates bepaalde checkboxes uit te schakelen. Zoals automatisch downloaden maar nog niet installeren.

Zou best goed kunnen dat iemand al een eerdere update automatisch heeft laten downloaden maar nog niet geïnstalleerd. Als dan een nieuwe versie uitkomt dan ontstaan er mogelijk een download conflict omdat die eerste versie nog niet geïnstalleerd is.

Zoiets zou dit soort problemen wel kunnen verklaren.

Bijdrager
    Wim

Ik had de Apps WinZip en unZip op de computer staan. Deze functioneerde niet goed. Ik heb ze verwijderd en na een herstart werd de update direct geïnstalleerd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.