-
Koop een Macintosh en volg deze handleiding.
@Macosxachist, doe je best om daar eens het nut van uit te leggen.
App69 op 08 januari 2012Dit begrijp ik nou echt niet.
Dat noemen ze nostalgie.
@Stirf.
Punt 1. Nostalgie, als je het voor nostalgie doet dan gebruik je de Macintosh zoals hij gemaakt is en zet je er die iPad toestanden niet op. Dan kunnen we spreken over nostalgie
Punt 2. In het filmpje zie je de Macintosh in de keuken staan met het commentaar dat dit gemakkelijk is voor in de keuken. Hallo? Met een gewoon iPad-dock kan dat ook.
Idd Stirf mijn mening en het is zeker niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen.
Ik vind dit stom waar er dan nog zoveel ophef over gemaakt worden. Alles word kleiner en dan gaan jullie het terug in een ‘lomp’ omhulsel plaatsen.
Dat dit op zich mogelijk is vind ik wel schitterend, is ook het bewijs hoe goed onze Apple-producten zijn, en ik zal het filmpje dan ook laten zien aan kennissen en dergelijke.
Maar dat er mensen die dit perse willen begrijp ik niet, sorry.@App69 en Maddie: stel je voor je hebt een kapotte Macintosh op zolder staan, dan vind ik dit een mooi voorbeeld van recyclen
en kan voor een persoon nostalgie betekenen. Als hij het nog doet, dan is het een ander verhaal.
@Afro: je schuift hem er toch zo in? (weliswaar na enig geknutsel)Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik vind het een mooi stukje huisvlijt.
App69 op 08 januari 2012@Macosxachist, doe je best om daar eens het nut van uit te leggen.
Gadgets en nut gaan zelden samen, dus nut hoeft het niet te hebben, leuk zijn is al genoeg.
Achja, je kunt in een Macintosh Classic een iPad bouwen of er een Mac mini in Bouwen , deze laatste kun je ook in een G5 of MacPro bouwen….
@unSound, ok, totaal nutteloos dan.
En wat is er dan leuk aan een ultra dunne iPad in een lomp omhulsel te plaatsen??
Met om ’t even welk argument je gaat afkomen, het is en blijft onzin.Het zelf iets willen maken en aan de praat krijgen is voor sommige mensen al het leuke. Net als dat ik het leuk vond om mijn Mac mini in te bouwen in de behuizing van een Mac Pro, en dat anderen het leuk vinden om een aquarium te maken van een iMac G3… Anderen vinden de Macintosh Classic een leuk ding om te zien, en door een iPad in te bouwen maak je hem nog semi-functioneel ook.
Dat jij het onzin vind, vind ik een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vind neon lampen onder een auto zinloos, anderen vinden het weer prachtig.
@Cars13 is het nog gelukt om een classic te vinden om een Macintosh Ipad Stand te maken.??
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.