25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Cars13

Macintosh Ipad stand

Hallo, Ik ben opzoek naar de Macintosh Ipad Stand. Op welke Online Store verkopen ze dit.

Bijdrager
    iCom

Koop een Macintosh en volg deze handleiding.

Bijdrager
    Cars13

Een waar kan ik deze zo goedkoop mogelijk kopen? Alvast bedankt voor de snelle reactie

Bijdrager
    1984

Rommelmarkten , tweedehands winkels daar koop je ze voor €10 een beetje zoeken.

http://www.tweedehandsmac.nl/index20.html

Bijdrager
    App69

Dit begrijp ik nou echt niet.

Bijdrager
    Macosxachist

Wat valt hier niet te begrijpen?

Bijdrager
    App69

@Macosxachist, doe je best om daar eens het nut van uit te leggen.

Bijdrager
    Stirf

Dat je een stand voor je iPad hebt?

Bijdrager
    1984
    App69 op 08 januari 2012

Dit begrijp ik nou echt niet.

Dat noemen ze nostalgie.

Bijdrager
    App69

Nostalgie???
    Dat heeft niks met nostalgie te maken.
    Filmpje hierboven bekeken en ferm gelachen.
    Een iPad-stand??
    Doe ff normaal…

Bijdrager
    Stirf

Ok, jouw mening. Wil je het nog onderbouwen/toelichten?

Bijdrager
    App69

@Stirf.
    Punt 1. Nostalgie, als je het voor nostalgie doet dan gebruik je de Macintosh zoals hij gemaakt is en zet je er die iPad toestanden niet op. Dan kunnen we spreken over nostalgie
    Punt 2. In het filmpje zie je de Macintosh in de keuken staan met het commentaar dat dit gemakkelijk is voor in de keuken. Hallo? Met een gewoon iPad-dock kan dat ook.
    Idd Stirf mijn mening en het is zeker niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen.
    Ik vind dit stom waar er dan nog zoveel ophef over gemaakt worden. Alles word kleiner en dan gaan jullie het terug in een ‘lomp’ omhulsel plaatsen.
    Dat dit op zich mogelijk is vind ik wel schitterend, is ook het bewijs hoe goed onze Apple-producten zijn, en ik zal het filmpje dan ook laten zien aan kennissen en dergelijke.
    Maar dat er mensen die dit perse willen begrijp ik niet, sorry.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Doodzonde…

Onderbouwing? Esthetisch gezien: Omdat je met je jatten van iconen af moet blijven.

Bijdrager
    Afroman

Een dock moet toch handig en simpel zijn? En niet gaan lopen pielen?

Bijdrager
    Stirf

@App69 en Maddie: stel je voor je hebt een kapotte Macintosh op zolder staan, dan vind ik dit een mooi voorbeeld van recyclen:grin: en kan voor een persoon nostalgie betekenen. Als hij het nog doet, dan is het een ander verhaal.
    @Afro: je schuift hem er toch zo in? (weliswaar na enig geknutsel)

Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik vind het een mooi stukje huisvlijt.

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ Stirf – Nee nee nee!:eek:

Bijdrager
    Afroman

@Afro: je schuift hem er toch zo in? (weliswaar na enig geknutsel)

En daar heb ik dus geen zin in.

Moderator
    unSOUND
    App69 op 08 januari 2012

@Macosxachist, doe je best om daar eens het nut van uit te leggen.

Gadgets en nut gaan zelden samen, dus nut hoeft het niet te hebben, leuk zijn is al genoeg.

Bijdrager
    1984

Achja, je kunt in een Macintosh Classic een iPad bouwen of er een Mac mini in Bouwen , deze laatste kun je ook in een G5 of MacPro bouwen….

Bijdrager
    App69

@unSound, ok, totaal nutteloos dan.
    En wat is er dan leuk aan een ultra dunne iPad in een lomp omhulsel te plaatsen??
    Met om ’t even welk argument je gaat afkomen, het is en blijft onzin.

Moderator
    unSOUND

Het zelf iets willen maken en aan de praat krijgen is voor sommige mensen al het leuke. Net als dat ik het leuk vond om mijn Mac mini in te bouwen in de behuizing van een Mac Pro, en dat anderen het leuk vinden om een aquarium te maken van een iMac G3… Anderen vinden de Macintosh Classic een leuk ding om te zien, en door een iPad in te bouwen maak je hem nog semi-functioneel ook.

Dat jij het onzin vind, vind ik een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vind neon lampen onder een auto zinloos, anderen vinden het weer prachtig.:wink:

Bijdrager
    1984

En dan dit nog, grappig alleen jammer dat je hem beperkt kunt gebruiken.

Bijdrager
    Cars13

Ik heb deze toevallig enkele weken terug gekocht in de Fnac van Antwerpen zone Icade:P

Bijdrager
    1984

@Cars13 is het nog gelukt om een classic te vinden om een Macintosh Ipad Stand te maken.??

Bijdrager
    Cars13

Helaas niet nee:( Ben nog volop opzoek heb al tweedehands winkels afgegaan en andere soort van die winkels… nog altijd geen succes

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.