5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Machtigingen, DRM, apps uit appstore en aantal licenties

Hallo. Ik weet dat je gekochte muziek van de music store op 5 computers mag afspelen en maximaal 7 keer mag branden maar hoe zit dat met de apps uit de app store? En als alles op 1 computer blijft hoe zit het dan met het aantal aangesloten iPods, iPod touches en iPhones? Kan ik de door mij gekochte apps uit de appstore ook op de iPod touch van mijn broertje zetten? En als ik een nieuwe iPhone zou hebben zou ik daar dan ook de apps weer op kunnen zetten? En nog 1 vraag: ik wil leopard opnieuw installeren en NIET gebruikmaken van de migratie assistent oid. Gaat er dan 1 computer af van de toegestane 5 om m’n muziek af te spelen en apps te gebruiken?? Bedankt!!

Bijdrager
    Sentitel
    ”Graphsic”

Hallo. Ik weet dat je gekochte muziek van de music store op 5 computers mag afspelen en maximaal 7 keer mag branden maar hoe zit dat met de apps uit de app store? En als alles op 1 computer blijft hoe zit het dan met het aantal aangesloten iPods, iPod touches en iPhones?

Volgens mij onbeperkt

”Graphsic”

Kan ik de door mij gekochte apps uit de appstore ook op de iPod touch van mijn broertje zetten?

Ja

”Graphsic”

En als ik een nieuwe iPhone zou hebben zou ik daar dan ook de apps weer op kunnen zetten?

Ja

”Graphsic”

En nog 1 vraag: ik wil leopard opnieuw installeren en NIET gebruikmaken van de migratie assistent oid. Gaat er dan 1 computer af van de toegestane 5 om m’n muziek af te spelen en apps te gebruiken??

Niet als je eerst de machtiging intrekt in iTunes

”Graphsic”

Bedankt!!

Graag gedaan!

Bijdrager
    Vin
    ”Sentitel”
    ”Graphsic”

En nog 1 vraag: ik wil leopard opnieuw installeren en NIET gebruikmaken van de migratie assistent oid. Gaat er dan 1 computer af van de toegestane 5 om m’n muziek af te spelen en apps te gebruiken??

Niet als je eerst de machtiging intrekt in iTunes

Dus als ik leopard opnieuw wil installeren dan moet ik eerst even m’n machtiging intrekken en vervolgens na t installeren weer opnieuw aan deze mac koppelen?

Nogmaals bedankt!!

Bijdrager
    Sentitel

Dat klopt! Uiteraard wel de aankopen (met name muziek) backuppen!

Bijdrager
    Vin

ja dat doe ik wel hoor! Bedankt voor de info!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.