4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    macses

machtiging iTunes intrekken

ik ga mijn Powerbook verkopen, maar heb nog even volgend vraagje.
    Deze computer was gemachtigd om aankopen via iTunes te kunnen afspelen en ik zou deze machtiging nu willen intrekken.
    op mijn powerbook ben ik naar ‘Store’ ->’trek machtiging in’ gegaan, hij vroeg dan mijn apple-ID en paswoord en zei dan dat de machtiging succesvol ingetrokken is.
    Echter, als ik nu op mijn MBP naar mij iTunes account ga staat er nog steeds “3 machines are authorised to play music purchased with this account (dit zijn mijn MBP, powerbook en powermac G5). De powerbook wil ik er dus uit.

wat is hier het probleem?

alvast bedankt

peter

Bijdrager
    japser909

al is gegoogled ? 8)

Bijdrager
    macses
    ”japser909″

al is gegoogled ? 8)

tuurlijk, en dan kom je mooi op de apple site uit waar de uitleg staat die ik heb gevolgd, meerbepaald:
    De machtiging van een computer intrekken

Als de bestanden zijn gekocht met uw Apple account of AOL-account, kiest u ‘Store’ > ‘Trek machtiging computer in’ op de computer waarop u geen Audible-bestanden meer wilt afspelen (hiervoor moet de computer verbinding hebben met het internet). Vervolgens kiest u ‘Trek machtiging computer voor iTunes Store-account in’.
    maar er staat dus niet bij dat je dan nog steeds 3 computers gemachtigd ziet bij je account, of hoelang het duurt voor deze computer echt verwijderd wordt uit de lijst…..

Bijdrager
    iJoost

Ik heb het vaak genoeg gedaan. Als ie zegt dat je machtiging hebt ingetrokken dan is de telling daarna ook echt een lager. En dat kun je natuurlijk eenvoudig ook zelf testen. Probeer gewoon iets af te spelen wat je met dat account gekocht hebt. Als ie dan vraagt om een machtiging weet je genoeg. (Misschien is er dan toch nog een vierde machine geweest die je ooit gemachtigd hebt.)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.