6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jonahke

Machtiging binnen 1 jaar intrekken.

Wij hadden thuis 5 gemachtigde Macs en nu heb ik een nieuwe Macbook Pro retina gekocht en wil die machtigen, maar ik heb vorig jaar al de machtigingen eens ingetrokken en blijkbaar kan je dat maar 1x per jaar doen en nu moet ik nog tot december wachten om het nog eens te doen.
    Is er een omweg om mijn Macbook toch te machtigen? (En dus van een oude mac de machtiging in te trekken)

Bijdrager
    jonahke

Ja, ik heb het gevonden, hier mag een slotje op. Wist niet dat je het individueel kon doen?

Bijdrager
    jesper211232

en wat is de oplossing?

Bijdrager
    Rickje

Idd, ik ben ook nieuwsgierig naar de oplossing.

Bijdrager
    Qmagic

Je kunt op iedere mac apart de machtiging geven en intrekken in iTunes (max. 5 macs kunnen tegelijkertijd gemachtigd zijn), dit kan je net zo vaak doen als je wilt.

Je kunt alleen 1x per jaar vanuit je account in een keer alle machtigingen intrekken (een reset uitvoeren op alle machtigingen). Als je bijvoorbeeld een mac verkocht hebt en niet meer de machtiging kan intrekken op de mac zelf.

Bijdrager
    makasa

Ik heb dit ook een keer gehad en wilde recette. Vanwege het jaar lukte dat niet zelf. Even met Apple gebeld en met heeft het geresette zonder verdere vragen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.