11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

MacHeist Paint it.

Hallo allemaal,

Vanavond las ik op iPhoneClub een bericht over MacHeist. Ik denk laat ik me maar is aanmelden. Niet alleen vanwege het programma wat je kon downloaden maar omdat er al veel over gesproken wordt.

Na aanmelding kon ik niet meer inloggen op de website… Ik pasword gereset maar kwam geen mail binnen. Ik heb me uiteindelijk opnieuw geregistreerd met ander emailadres.
    Dit lukte en ik ging naar de website MacHeist en kon het programma Paint It nergens downloaden. Uiteindelijk kwam ik op de pagina LOOT uit.

Daar kon ik onder het kopje macheist agent (die ik al via iphone had gedownload) op het programma paint it klikken. voor dat ik de app downloaden kreeg ik de melding.

No registration info required for this download.

Daarna succesvol gedownload.

Toen ik daarna keek bij macheist4 bundel zag ik de melding

Your registration info will appear within 72 hours.

Maar ik heb die app niet gedownload en heb ook buiten een email en gebruikersnaam geen info van mezelf ingevuld waar dan ook. Ga ik nu geen rekening krijgen en hoe werkt de website?? via google kwam ik bij macheist.com/order uit maar via website werkt niets. Kan iemand me vertellen hoe de site werkt ook voor toekomstige bundels.

Alvast heel erg bedankt.

Bijdrager
    iPrincess
    Inactief
    Anoniem

Bedankt voor de tip!

Kan je me eventueel ook nog helpen met mijn vraag?

Gr. Jeroen

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst van Lounge naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    iPrincess

Voor je inlogprobleem zou je het leegkieperen van je cache eens kunnen proberen.

Inactief
    Anoniem

Het is natuurlijk al vreemd dat ik nu op beide aangemaakte account geen mail krijg. Ik kan met 1 dus wel inloggen. Maar de hele website is vreemd. Kan geen FAQ vinden. Order status alleen via Google link.

En dan vraag ik me af hoe het zit met betalingen en dergelijke.

Bijdrager
    SunKeeper

Niet teveel zorgen over maken lijkt mij.

Als ze die apps willen verkopen zouden ze niet de mogelijkheid moeten bieden om het gratis te downloaden. Als ze dat toch doen en mensen hebben het gedownload, dan is dat dikke pech voor hun.

Ze kunnen ook nooit controleren wie de app wel en niet heeft.

Werkt het trouwens niet gewoon met een trial-periode en een registratiecode? Sommige apps geven pas voor het eerst een melding zodra de trial-periode is afgelopen.

Bijdrager
    readefries

Hebben jullie al enig idee wat Quilty is?

Bijdrager
    SunKeeper

Quilty?

Waar heb je het over?

Inactief
    Anoniem

Die term zag ik ook al voorbij komen. Maar er is hopelijk iemand die mij kan vertellen hoe dit allemaal werkt want de verhalen over bundels heb ik ook gelezen maar hoe de website nu werkt.:(

Bijdrager
    valandil

Jeroen,

Ik heb me vandaag aangemeld, kreeg ook een mail met de app’s je inlog gegevens zijn gewoon direct actief, je zou meteen moeten kunnen inloggen (kon ik).
    De Apps zijn gratis voor gebruik, en de gene die je wil kan je dus unlocken via een spelletje.

Hopelijk is het nu duidelijker.

Andreas

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.