30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 119)
  • Q:
    Bijdrager
    surrelmar

MacHeist 3 bundle nu te koop! Wat vinden jullie er van?

Gisteravond online gegaan en op het moment van schrijven al 4000 verkocht. Wat vinden jullie er van?

http://www.macheist.com/

iSale $39.95
    Picturesque $34.95
    SousChef $30.00
    World of Goo $20.00
    PhoneView $19.95
    LittleSnapper $39.00
    Acorn $49.95
    Kinemac $299.00
    WireTap Studio $69.00 (unlock)
    BoinxTV $199.00 (unlock)
    The Hit List $69.95 (unlock)
    Espresso $80.00 (unlock)
    Big Bang Board Games $24.95

Total Value $557.75

[size=18:9660955443]Bundle Price $39[/size:9660955443]

Bijdrager
    KarelWillem

Je noemt al wat zaken die er helemaal nog niet in zitten voorlopig.

En twee Foto-editors (of eigenlijk 3) in één pakket is ook een beetje onzin lijkt me.

Bijdrager
    Nick Nack

Het zijn weer van die net niet programma’s. De enige waar ik het voor zou willen doen is World of Goo.

Ik zou graag Coversutra ertussen zien, en Things of zo.

Bijdrager
    okkibokki

Wiretap studio is nog gelocked

Bijdrager
    cles

39$ = 28,82 €
    Dat is als de unlocks plaatsvinden (tot nu toe altijd)
    2,21€ per programma

Natuurlijk ga je niet alle 13 programma’s gebruiken, maar stel 3-4 programma’s lijken je wat
    zelfs dan is het nog een koopje en 25% gaat naar een goed doel.

De ontwikkelaars krijgen zeer weinig maar bij 100.000 bundels verkocht hebben ze toch echt een halo effect.

Ik heb tot nu toe altijd meegedaan, en na 1 jaar zoek je naar een bepaalde functionaliteit en die blijk je dan gewoon fijn op de plank te hebben liggen.

Ik ga zeker weer voor deze bundel.

cles

ps het zijn 2 foto programma’s die verschillende functionaliteit hebben
    pps Nick NAck hitlist wordt geprezen als heel goed of zelfs beter alternatief dan things

Bijdrager
    boriskiss

Dan krijg je zeker niet alle doosjes:(

Moderator
    Rivanov

Je krijgt gewoon een serial in je mailbox waarna je het programma kan downloaden!;)

Bijdrager
    Лукас

Typisch hollanders; krijgen ze 85% korting, zijn ze nóg aan het uitzoeken of het een goede deal is.

Bijdrager
    boriskiss

Ik ga het niet doen, ik doe het voor het doosje. Anders kan ik het zelf GRATIS illegaal downloaden.

Bijdrager
    Yeti

Heb je ooit bedacht dat illegaal downloaden gewoon jatten is?

Bijdrager
    boriskiss

Ja. Ik ben nog maar een jong persoon en mijn vaste inkomen is niet zo hoog (2 EUR per week ofzo). Dus dan jat ik het gewoon. Later kijk ik nog wel of ik ga betalen.

Bijdrager
    St. Mobbs

Er is geen enkele rechtvaardiging te vinden voor het stelen van software. Geen geld betekent gewoon dat je het niet kunt kopen. Alleen zijn er dan mensen die denken dat je dan mag ‘gewoon’ mag hebben. Ik vind dat getuigen van stuk walgelijk egoïsme en arrogantie. Om maar niet te spreken over het gebrek van normen en waarden.

Dit over mensen die illegaal downloaden in het algemeen. En voor Boriskiss: waarom koop je het later niet? Gewoon wachten heet dat. Ik kan mij niet voorstellen dat je ouders je essentiële software onthouden.

Bijdrager
    boriskiss

Dat weet ik ook wel maar jij weet niet precies hoe het bij MIJ zit. En dat krijg je ook niet te weten.

Bijdrager
    YD

Goed.. zzz

Ik koop de bundle alleen als Espresso vrijkomt .. andere programma’s bieden voor mij niet echt meerwaarde op het moment.

Bijdrager
    checky

Ik heb de bundle net gekocht alleen kinemac is het al dit voor mij waard. Kreeg ik vervolgens een linkje met voor mij een goed aanbod. Mocht je het ook willen bestellen dan graag via deze link hier stond een link. Waarschijnlijk heb jij er niets aan , maar ik krijg nog wat leuke software erbij.

link verwijderd, meer dan 2 refferals gehad, bedankt!!!!!

Bijdrager
    checky

Wiretap studio is nu unlocked, da’s 1

Bijdrager
    iDarwin

Yep, zag het net.:D :evil:

Bijdrager
    d.C.

Ik weet het nog niet. Ik zou het vooral willen doen voor Littlesnapper en Espresso, maar omdat die laatste pas als laatste op de unlocklijst staat, twijfel ik nog. Nu denk ik wel dat de kans groot is dat het gaat lukken, maar ik ga toch nog een weekje afwachten. Die “The Hit List” lijkt me ook nog wel interessant, maar ik heb Things al gekocht, dus nog een todo-app is wat nutteloos. Things heeft ook het voordeel dat ze een iPhone app hebben (die dan ook nog eens synct).

Bijdrager
    vishaakje

aangeschaft, toppert! Goede doel, hoop ontwikkelaars die daar toch ook nog een heel klein graantje in meepikken. Kan alleen maar aangemoedigd worden zo iets. 100x beter dan al dat illegaal downloaden van iedereen. :innocent:

Moderator
    Pete.Z
    ”boriskiss”

Ja. Ik ben nog maar een jong persoon en mijn vaste inkomen is niet zo hoog (2 EUR per week ofzo). Dus dan jat ik het gewoon. Later kijk ik nog wel of ik ga betalen.

Tip,ga supermarkten en tankstations overvallen,kan je later altijd nog eens kijken of je er ook wat gaat kopen.

Levert meer op dan illegale software.

Bijdrager
    hitcher

Ik had al wat gratis apps gedownload via Macheist bij het oplossen van de puzzels. Met name Typinator van Ergonis vind ik erg handig. Van dezelfde softwaremaker had ik al Keycue.

De bundel is niet verkeerd en ik heb hem ook gekocht. Ik hoor niemand over Phoneview maar dat is toch heel grappig als je een iPhone of iPod Touch bezit. Verder moet je maar eens kijken naar de video’s van Boinx TV. Je maakt hier snel professioneel uitziende video’s mee. Littlesnapper is ook een aanrader.

Kortom de bundel is wel drie tientjes waard!! Kijk maar even hier: http://www.macheist.com/bundle/u/282253/

Je kunt meteen een gratis app (Eventbox) downloaden. Leuk als je met verschillende sociale netwerken werkt.

Bijdrager
    Ludo

Ook deze bundel aangeschaft. Geld dubbel en dwars waard. KineMac is prima bruikbaar als je even snel wat wilt animeren, werkt lekker. Phoneview ook handig, Wiretap ook goed bruikbaar. De rest is voor mij gewoon surplus, maar ook goede software.

Bijdrager
    mtooster

Ook aangeschaft, nog niets geinstalleerd. Zit in windows :|
    Phoneview lijkt idd handig. Kinematic erg leuk om eens wat mee te doen, zoals ook Picturesque.
    Hoop dat Hitlist en Espresso nog wel geunlokt worden….

Ben van plan binnenkort weer eens wat websites en webbased tools in elkaar te knutselen, zitten wel wat handige programma’s bij voor de gemiddelde amateur :P

Bijdrager
    Pascalvo

Ook gekocht.
    Als iemand mijn referal wil gebruiken:
    http://www.macheist.com/bundle/u/109528/

Bijdrager
    McHerman

ook gekocht. Zitten toch wel een aantal aardige apps tussen:
    – picturesque (ja erg simpel maar toch leuke resultaten)
    – little snapper gewoon handig
    – kinemac, cooooool en idd simpel
    – World of Goo is grappig

Als je er snel bij bent krijg je nog wat board games die er gelikt uitzien.

Voor mij prima deal dus, maar het hangt er een beetje vanaf wat je er van gaat gebruiken. :D

Bijdrager
    checky

Je moet heel snel zijn wil je de “first buyers bonus”nog mee willen pakken…….

Moderator
    unSOUND

Zojuist gekocht, had nog een paar dollar korting staan omdat ik ook aan de losse missions mee had gedaan. Denk dat ik alleen World of Goo ga gebruiken…

Bijdrager
    Smitty
    Bijdrager
    Mr. Nathan

Wanneer worden de laatste 2 geunlocked?

Bijdrager
    satdoxter

Heb hem gelijk op de eerste dag van uitgifte gekocht, leuke apps voor weinig geld alleen al als stimulans voor de geweldige web site, WireTap studio heeft hier al voor behoorlijk wat lol gezord even als de World of Goo, kinemac en de rest wellicht komt het ooit nog wel eens van pas en installeer ik het;)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 119)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.