4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn Snels

MacHeist 3 bundle beschikbaar!

Vannacht was het zover! MacHeist lanceerde hun derde spetterende bundel met Mac software ter waarde van bijna 1.000 dollar!

Op de website van MacHeist is de complete bundel voor slechts $39 te koop waarvan 25% naar het goede doel gaat. Ik ben altijd erg in voor dergelijke initiatieven vandaar dat ik hem toch even onder de aandacht wil brengen aangezien hier nog geen topic over was gestart!

De aanbieding van MacHeist vindt je hier…

Voor wat diepgaandere informatie heb ik een artikel op mijn weblog over MacHeist 3 geschreven waar ook een video is te bekijken over de opzet van de MacHeist bundel. Onderstaande tref je tevens het artikel aan.

Eerder heb je mij al enkele keren horen spreken over de MacUpdate bundels waar gigantische pakketten software voor spotprijzen worden aangeboden. Niet alleen MacUpdate pakt uit met promotie bundels die erg aantrekkelijk zijn. Ook MacHeist die voornamelijk bij de Apple gebruikers bekend staan om hun puzzels waar je software mee kan verdienen pakt ook dit jaar weer uit met een splinter nieuwe bundel met maarliefst twaalf applicaties.

In de voorgaande jaren heeft MacHeist in totaal $750.000 opgehaald voor het goede doel en ze hebben dit jaar de ambitie dit in een keer te overtreffen. Vorig jaar behaalde de bundel maar liefst $500.000 aan donaties die aan een aantal goede doelen werden gepresenteerd. Dit jaar gaat MacHeist verder en willen ze het totaalbedrag van $750.000 ophalen voor de goede doelen.

Het pakket is opgebouwd uit een acht tal applicaties die standaard in het pakket zitten. De eerste 25.000 kopers krijgen er tevens nog een negende applicatie bij. MacHeist heeft een hele rits mijlpalen opgesteld die behaald moeten worden om meer software vrij te maken. Dit houd in dat hoe meer kopers er zijn, hoe meer applicaties iedereen uiteindelijk zal krijgen.

Voor $ 39 kun je je zeker niet in je vingers snijden, je doneert $9,75 aan een goed doel die door MacHeist is geselecteerd en krijgt hierbij een prachtige box met applicaties. Wat betreft de donatie heb je zelfs de keuze of je dit doneert aan slechts één goed doel of dat je bedrag zal worden verdeeld onder de geselecteerde goede doelen.

Om je niet langer in spanning te laten wachten volgt hierbij de lijst van applicaties die in de bundel zitten.

iSale $39.95
    Picturesque $34.95
    SousChef $30.00
    World of Goo $20.00
    PhoneView $19.95
    LittleSnapper $39.00
    Acorn $49.95
    Kinemac $299.00
    WireTap Studio $69.00 (beschikbaar sinds 25 maart 18:28)
    BoinxTV $199.00 (beschikbaar bij $400.000 aan donaties)
    The Hit List $69.95 (onbekend wanneer beschikbaar, verwachting $ 500.000 opbrengst)
    Espresso $80.00 (onbekend wanneer beschikbaar, verwachting $500.000 opbrengst)
    Big Bang Board Games $24.95 (voor de eerste 25.000 kopers)

Het totale pakket heeft een waarde van $975,70 en is alleen de komende dertien dagen te koop voor $39. Met je aankoop steun je de volgende goede doelen:

Action Against Hunger
    AIDS Research Alliance
    Alliance for Climate Protection
    Direct Relief International
    Humane Society International
    The Nature Conservancy
    Save the Children
    Save Darfur
    Prevent Cancer Foundation
    World Wildlife Fund

Wil jij ook zo’n prachtige bundel aanschaffen en hiermee de bovenstaande goede doelen steunen ga dan naar MacHeist. Nog niet overtuigd? Kijk even naar de onderstaande video! Om het helemaal af te maken en je een beetje in de feeststemming te brengen geeft MacHeist ook nog eens de top Twitter applicatie EventBox gratis en voor niets weg!

Bijdrager
    diotav

Helaas .. je bent niet de eerste.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”diotav”

Helaas .. je bent niet de eerste.

Vreemd, die kreeg ik net niet in de zoekopdracht. Slotje dan maar lijkt mij…

Moderator
    Koen van Tongeren

Dan gaan we hier maar verder.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.