11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Erwinios

MacGameStore

Heeft iemand ervaring met macgamestore.com? Gezien de spellen flink goedkoper zijn dan hier.

Bijdrager

Hier zijn ze inderdaad stervens duur ja.

Maar wat bedoel je met hier?

Overigens geen ervaring met macgamestore.com.

Bijdrager
    Erwinios

Maar wat bedoel je met hier?

Uhm ik bedoel via nederlandse sites(er staat belgisch vlaggetje, ben nederlander, 7km wonend vd grens) Ik heb de apple online store, :apple: die met studenten korting en MacKa bekeken, en die zijn redelijk prijzig….

Wat zijn andere goede en goedkope alternatieven? Vooral spellen zoals, C&C Generals, Close Combat FtF, UT 2004, etc, dus de populaire en duurdere spellen…

Bijdrager
    Petje

Ik vind de prijzen bij macgamestore.com ook nog al prijzig.
    Ik heb in enschede al diverse games gekocht voor bijna de helft van de macgamestore.com prijzen.

Bijdrager
    KarelWillem

Volgens mij bedoelde hij juist dat de games bij macgamestore.com goedkoop zijn.
    En vraagt hij daarom ervaringen.

Bijdrager
    Petje
    ”KarelWillem”

En ik bedoel dat de games helemaal niet goedkoop zijn.

ps: de prijzen zijn laag en de games zijn goedkoop, net zoals het misverstand dat iets duur kost.
    Is niet helemaal correct Nederlands

Bijdrager
    Robbes

@petje:

Ik heb in enschede al diverse games gekocht voor bijna de helft van de macgamestore.com prijzen.

waar in enschede heb je die betaalbare macgames gezien? De MeXpert?

Robbes

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Petje”
    ”KarelWillem”

En ik bedoel dat de games helemaal niet goedkoop zijn.

ps: de prijzen zijn laag en de games zijn goedkoop, net zoals het misverstand dat iets duur kost.
    Is niet helemaal correct Nederlands

Ja ja… :wink:

Nederlands is best wel een moeilijke taal.

Bijdrager
    Petje
    ”Robbes”

@petje:

waar in enschede heb je die betaalbare macgames gezien? De MeXpert?

Robbes

Nee absoluut niet, maar het loont de moeite om alle gameshops inclusief dinabyte, dixons, discovery, maar ook mediamarkt enz…enz… af te gaan omdat ze vaak zonder het zelf te weten mac- games hebben. Natuurlijk zijn er ook nog de bekende pc/mac games en die zijn zeer zeker goedkoper dan bij de apple dealer.
    Zo heb ik civilization 3 voor de mac opgescharrelt bij discovery voor 9,99 en starwars jedi outcast mac editie en het laatste deel van myst voor maar 25 euro bij de mediamarkt, dat overigens nog steeds te koop is.
    Ojah afgelopen weekend de incredibles voor 14.95.

Bijdrager
    Erwinios

Ok merci, ik heb nu wel zelf al een spel wat zowel voor pc/mac is, FM 2006, Ik snap ook niet waarom ze zo niet alle spellen uitbrengen, zal wel weer aan mij liggenn.

Maar iemand anders nog advies waar je goedkoper(dan :apple: store) spellen krijgt?

Bijdrager
    Wintendo

ik koop altijd bij MacKa , vind ze toch niet echt extreem duur ? Wordt aan de deur afgegeven:) Ze hebben toch veel goedkopere games ?

8)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.