5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Barteijk

Macfuse en NTFS-3G stable

Ik heb aan mijn Imac een harde schijf hangen van 500 Gb die NTFS is en altijd in Windows is gebruik.
    IK kan wel bestanden overzetten van deze schijf naar de Imac, maar ik kan andersom geen bestanden over zetten van de Imac naar deze schijf.
    Ik heb gelezen dat je dan Macfuse moet installeren. Vervolgens opnieuw moet opstarten en daarna NTFS-3G “stable”” moet installeren.
    Dan zou alles moeten lukken. Macfuse installeert goed, maar NTFS-3G stable zegt niet te kunnen installeren op achtereenvolgens
    de macintosh HD, Time Machine Disk en NTFS disk en geeft dan de melding om eerst Macfuse te installeren. Maar Macfuse is reeds geinstalleerd op de Macintosh HD. Het lukt dus niet. Wat doe ik verkeerd. Weet iemand een oplossing.

Met vr. groet,
    Bart

Bijdrager
    xionix

zoek even paragon op en installeer dat.
    want macfuse is een gratis programma wat zo traag dingen over kopiert dat je er gek van wordt.

Bijdrager
    Barteijk

xionix,

bedankt voor je tip. Ik heb even de 10 dagen versie van paragon uitgeprobeerd en dit werkt uitstekend.
    Ik wil de software bestellen. Weet je of ik dit ook in Nederland kan doen. Of dat ze dit pakketje ergens in de winkel verkopen?

Bijdrager
    throttlemeister

Als je snow leopard gebruikt, Dan hoe je niets te installeren; sl ondersteunt native ntfs read/write. Zie oa http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=785376 om hoe te enablen.

Sleutelbeheerder
    Night

Graag verder in één van de vele topics die hier al over geschreven zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.